Літні забави (3-4 роки)

  1. Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,

Доброго ранку, небо блакитне,

Доброго ранку, у небі пташки,

Доброго ранку у лісі дубки,

Доброго ранку, люди привітні,

Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Понеділок. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко та його подружка хмаринка. Малювання гостей крейдою на асфальті.

Середа. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко із метеликами. Д/г «Метелики». Мета: розвиток просторових уявлень і розуміння прийменників «на», «під», «над». Хід гри: педагог видає кожній дитині по метелику і по квіточці. І пропонує пограти з метеликом під вірш.

Травичка зеленіє, сонце гарно сяє,

На галявині метелик над квіткою кружляє.

Втомився наш метелик, сів на пелюсточок

Раптом сильно так подув звідкись вітерочок

Хмари враз набігли, в небі гримнув грім,

І метелик під пелюстку заховатись сів.

Д/г «Шукачі скарбів». У пісочницю чи коробку із піском необхідно заховати різноманітні предмети. Діти мають їх відшукати.

П’ятниця. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко із комашками. Перед початком гри сонечко представляє гостям своїх друзів (метелика, сонечко, гусеницю), позначаючи основні відмінні ознаки кожного. Хід гри: педагогг роздає дітям площинні зображення комах. На мольберті встановлений ватман, на якому зображена галявина (трава і квіти). Після слів: «Раз, два, три, чотири, п’ять – вийшла гусениця (сонечко, метелик) погуляти», діти, у яких в руках відповідне комаха, повинні підійти до мольберта і посадити його на будь-яку квітка Гра продовжується до тих пір, поки всі діти не посадять своїх комах на квіти.

Підготовка руки до письма.

Доріжки

  1. Інтегроване заняття

Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою «це».

• губи розтягнуті в посмішку або набувають положення наступного голосного;

• зуби розкриті на декілька міліметрів, трохи оголені;

• кінчик язика за нижніми зубами;

• передня частина спинки язика утворює зімкнення з альвеолами, яке поступово переходить в щілину;

• м’яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;

• голосові зв’язки не вібрують.

Понеділок. Сьогодні нам буде допомагати клоун, він приніс завдання.

Завдання 1 від клоуна. Куди нас запрошує клоун? Діти складають слово «Цирк»

Цирк

Завдання 2. Завітало курчатко. Як його потрібно позвати? (Ціп-ціп)

Складання слів із кубиків Зайцева

Середа

Завдання 1. Корзинка з яйцями, на яких написані склади, їх необхідно прочитати

ца-ца-ца, ац- ац- ац

цо-цо-цо, оц – оц – оц

цу-цу-цу, уц – уц – уц

ци-ци-ци, иц – иц – иц

Завдання 2. Написання літери Ц у зошитах.

П’ятниця

Завдання 1. Автоматизація у віршах. Повторення за клоуном.

Гриць малює олівцем

Гусеницю з горобцем.

**

У крамниці продавець

Загубив свій олівець.

**

В нас на ганку горобці –

Крихти їм несу в руці.

А сусідський хлопець Гліб,

Вчора їм приносив хліб.

Завдання 2. Завдання від курчатка назвати мам його друзів.

Знайдемо маму лисеняти – це лисиця, мама ведмежати – ведмедиця, мама осля – ослиця, мама тигреня-тигриця, мама верблюденяти – верблюдиця, мама орляти – орлиця, мама ягняти – вівця.

ФЕМУ. Понеділок Доріжка за схемою з кружечків? Прищепкова математика

Доріжка за схемою.jpgПрищіпки

Середа.Скласти квітку із геометричних фігур за зразком.

Букет квітівГеометричне доміно. Скачати Геометричне доміно

П’ятниця. Перегляд мультфільму.

Художня праця.

Понеділок. Аплікація «Море». Виховувати інтерес до зображувальної діяльності, фантазування.

Фото0901

Середа. Тістопластика «М”ячик»

П’ятниця. Малювання «Діти». Крейдою на асфальті.

Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння». Затушити свічку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *