Я та моя сім’я. Дім. (4-6 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про корівку Конні, яка вибирала подарунок для своєї мами

https://www.youtube.com/watch?v=FnwXWSTioCs

Конспект заняття

Вид заняття Зміст заняття
Ранкова зарядка Стройові вправи, ходьба, біг, стрибки, загально-розвиваючі вправи, вправи на розвиток просторової орієнтації і точності рухів, вправи з предметами, лазіння, дихальні вправи, рухові ігри.

Заняття на тренажерах

Соціально-побутова реабілітація Робота над навичками догляду за собою:

Уміння надіти сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг

Віночок спілкування

 

 

 

Ритуал привітання «Доброго ранку небо блакитне (з’єднуються великі пальчики)

Доброго ранку сонце привітне (з’єднуються вказівні пальчики)

Доброго ранку у небі пташки (з’єднуються середні пальчики)

Доброго ранку зелені дубки (з’єднуються безіменні пальчики)

Доброго ранку люди привітні (з’єднуються мізинчики)

Я вам бажаю щоб усмішки квітли (посміхнутися один одному)

Пальчикова гімнастика Мешкають в одній сторонці,

На галявинці-долоньці,

П’ятеро братів рідненьких –

Дружних пальчиків ладненьких.

Старший братик наодинці

Осторонь живе в хатинці,

Та його всі поважають

І великим називають.

Другий пальчик, Вказівний, –

Непосидько мандрівний,

Вічно копирсає щось,

Що цікавеньким здалось.

В імені його підказка,

Пальчик цей – немов указка:

Вказує на річ, яка

Зацікавить хлоп’яка.

Третього Середнім звати.

Любить згорда він казати:

«От який високий я –

Вищий, ніж уся рідня!».

А до того ж цей хлопчак

Витівати щось мастак:

Розпустується, буває,

Щигликами мух збиває.

Боязкий четвертий брат

Був завжди порадам рад,

Тож питався часто: «Брате,

Як мені ім’я обрати?».

Радивсь довго з усіма…

Й досі імені нема!

Безіменним так і кличуть,

І йому ця кличка личить.

А з Мізинця, хоч маленький,

Брали приклад всі частенько,

Бо завжди мирив братів,

Дружби, злагоди хотів.

«Уп’ятьох, – казав, – ми сильні,

Тож живімо нероздільно.

Взявшись до роботи разом,

Все здолаємо одразу!».

Тренажер для пальчиків Використовується телефон із кнопками чи дисководом. Дитина виконує завдання за інструкцією педагога: «Натиснути чи прокрутити великим пальцем на цифру 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1». Виконується правою та лівою рукою. Закріплюються назви пальців.
Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощипування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посмішка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід нижню губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Дидактичні ігри за лексичною темою

 

Вівторок:

–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Рекомендується: поговорити з дітьми про сім’ю (отримати відповіді на питання: З ким ти живеш? Скільки людей в твоїй родині? Назви всіх членів твоєї родини. Хто наймолодший, хто найстарший в родині?); запропонувати дитині назвати прізвище, ім’я та по батькові кожного члена сім’ї, домашню адресу і професію, місце роботи батьків.

–        Дидактична гра «Підбери ознаку» (узгодження  іменника з прикметником): мама (яка?) – …, бабуся (яка?) – …, дідусь (який?) – …, тато (який?) – ….

–        Порівняти, хто старший / молодший а): Папа – син (папа старший, а син молодший), тато – дідусь, дядя – племінник, внук – дідусь.

Четвер:

–        Дидактична гра «Покажи, де …» мамина дочка, мама доньки, дочка мами тощо

–        Д/Г «Чия картинка?»

–        Дидактична гра «Я люблю всіх» (назви лагідно). Наприклад: мама – ненька, тато – татусь

Педагогічна корекція

(навчання грамоти)

Вівторок:

–        Літера У. Пошуки її серед інших літер. Пошуки слів, що починаються на У.

–        Розфарбовування літери пальчиковими фарбами

–        Письмо літери У. Прописи.

У

Четвер:

–        Повторення літери У, викладення її з мозаїки

–        Рвана аплікація літери

удав

–        Прописи.

Педагогічна корекція

(ФЕМУ

Вівторок:

–        Цифра 3. Графічні завдання.

3

–        Д/г «Де чия доріжка?» Скачати гру Куди піде зайчик

Кожен четвер:

Перегляд мультфільму за лексичною темою. Прищепковий театр.

Художня праця Вівторок:

Аплікація «Місто». Вчити ліпити міст через річку.

Четвер:

Тістопластика «Дім». Закріплювати вміння
ліпити найпростіші форми, впізнавати в них знайомі зображення предметів, персонажів

Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *