Будинок (3-4 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ

Конспект заняття із логоритміки за лексичною темою можна скачати ТУТ

Мультфільми за лексичною темою: перший-казка про трьох поросят, другий – казка Теремок

Дидактичні ігри за лексичною темою

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Будинок”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовуємо кожного разу інші, які згодом повторюються. Їх ховаємо у скриню чи мішечок. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання за мотивами казки «Троє поросят»

Розповідь казки чи показ мультфільму «Троє поросят»

Будиночок із соломи. Використовуються спагеті. Із пластиліну чи тіста зробити “фундамент” у вигляді кола, а далі у нього ставити спагетті – соломинки. (Так будувало свій будиночок перше поросятко)

Робота із молотком. Забивання кнопок дитячим молоточком. Можна також використати мозаїку. Мозаїка-це цвяшки, які необхідно поставити на дошку, а потім забити дитячим іграшковим молоточком. (Так будувало свій будиночок друге поросятко, а саме забивало цвяшки у дерев”яні дошки)

Будівництво будинку із лего. (Так будувало свій будиночок третє поросятко. Лего – це міцні цеглинки)

Робота із прищіпками «Парканчик». Вирізати різнокольорові полоски картону та, підбираючи колір прищіпок, зробити парканчик для хаток поросят

Малювання «Світло у будинку». Пальчиком намалювати світло у кожному будиночку

Картковий будинок. Розвиток плавного видиху. Із карток побудувати будиночок та зруйнувати його видихом, як це зробив вовк у казці.

Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки за мотивами казки «Теремок»

Розповідь казки чи перегляд мультфільму

Завдання від лисички, змайструвати їй намисто. Використання пластиліну для скручування кульок і приклеювання на шаблон

Завдання від зайчика: посадити город. У коробці зробити надрізи та вставляти туди картонні зображення морквинок.

Прописи

Елементи навчання грамоти

Цілий місяць ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Місяць лютий присвячений вивченню літери Е. За допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут http://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). На цьому тижні пропонуються такі завдання, як: декорування літери зображеннями будиночка; ліплення літери із тіста та декорування крупою; розфарбовування літери

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

«Зголоднілі поросята». Необхідно погодувати поросят жолудями, розділивши їх на три тарілки, або з пляшки зробити порося, розмалювавши її у рожевий колір та закидати у отвір жолуді.

Д/г «Куди піде зайчик»?  Розглядання доріжок: «Зайчик до будиночка піде по цій доріжці – подивіться уважно, на ній розташовані форми: спочатку трикутник, потім якась форма? (коло), а потім – квадрат. А в ліс по цій доріжці – на ній розташовані форми, спочатку – коло, потім яка? (квадрат), а потім – трикутник. Дорогу нам покажуть ці картки, на них намальовані різні форми, ми беремо їх, називаємо, яка форма і говоримо, куди піде зайчик »

Поштар. Дидактична гра. Кожній дитині роздається будиночок з картону різного кольору, це її своєрідна адреса. Далі педагог у ролі поштаря розносить різнокольорові посилки за адресою. Наприклад, червоний м’яч для червоного будиночка тощо. Діти мають визначати до кого прийшла посилка.

Художня праця

Аплікація «Ліжко». Необхідно заліпити зображенння ліжка пластиліном

Тістопластика «Будинок».

Соціально-побутова реабілітація

Прийоми харчування: закріплення вміння сідати за своє місце. Сюжетно-рольові ігри

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “ Будинок” можна ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *