Допомога птахам узимку (4-6 років)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ
Мультфільм за лексичною темою про підготовку пташок до зими разом із групою подорожуючих звірят

 

Соціально-побутова реабілітація

На протязі тижня закріплюються навички догляду за приміщенням: уміння відкрити вікно, двері ключем, витирати пил, постелити ліжко, запалити лампу, плиту, вимкнути світло.

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Допомога птахам узимку ”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовуємо кожного разу інші, які згодом повторюються. Їх ховаємо у скриню чи мішечок. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Робота із картками «Птахи». Звуконаслідування. Педагоги розповідають про птахів, що відлетіли у теплі краї і тих, хто лишається зимувати, проводиться звуконаслідування звуків пташок

Складання пазлів птахів. Під час роботи відбувається коментування, зі скількох частин складається пазл, яка пташка у кого.

Гра «Яйця». Робота із яйцями різного розміру.  З картону вирізаються яйця різні за розміром, дітям необхідно викласти їх від найбільшого до найменшого.

Д/г «Склади пташку» (частини тіла пташки). Необхідно розрізати малюнок, орієнтуючись на частини тіла пташки та скласти разом із дітьми, коментуючи кожну частину.

Виготовлення годівнички з картонної коробки.

 Елементи навчання грамоти

Два тижні ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Перший тиждень ми вивчаємо літеру И.

За допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут https://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). Другий тиждень ми вивчаємо літеру І. Пропунуються такі завдання, як: розфарбовування літери олівцями, пошуки слів, що починаються на літеру І, викладення її з квасолі, рвана аплікація.

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

Д/г «Де сидить пташка?».  Карток зі стовпчиками робиться 4. На кожній з них один зі стовпчиків лишається порожнім. Тут можна варіювати. Завдання: порахуй пташечок, який стовпчик залишився порожнім, накласти (попередньо вирізавши з картону такі ж кольорові стовпчики) стовпчики на найвищий, на порожній, на найнижчий і т.д.

Цифра 5. Прописи.

Д/г “Гніздо”. Рахунок. Скачати гру можна ТУТ 

Художня праця

Аплікація «Пташка». Закріпити навички роботи з пластиліном

Тістопластика «Годівничка». Уміння вироблювати предмети круглої форми

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “ Допомога птахам узимку  ” можна ТУТ

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *