Дикі тварини влітку. (2-3 роки)

1. Віночок спілкування
Ритуал привітання з бубном:
«Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»


Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
Вірш про частини тіла.
Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:
Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.
Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.

Ранкова зарядка
Прокидаюсь вранці-рано
І гукаю з кухні маму,
Потім усіх по-порядку
Я гукаю на зарядку.
Погукав березу з двору,
З нею ми ростемо вгору—
Ростемо, гойдаємось
До неба торкаємось.
Оглянулися. До кімнати
Стали ліньки прилітати.
Ми руками помахаєм
Їх усіх порозганяєм
Потім песик завітав
І сказав з порога: Гав!
Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!
Кицю-Муру налякав.
І ведмедик клишоногий
Висунувся із барлога
Розламав на річці кладку—
Поспішає на зарядку.
І метелик прилетів,
Крильцями пошелестів,
Попід стелю покружляв
І дрімоту геть прогнав.
Потім пристрибали зайці—
Скік-поскік, скік-поскік.
Аж від зайців-пострибайців
Остаточно сон утік.
Артикуляційна гімнастика.
1. Комплекс вправ для губ і щік:
А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.
Б) Хом’як. Надути дві щоки
В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.
Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.
II. Вправи для губ:
А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.
Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.
В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.
Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»
III. Вправи, що розвивають рухливість губ.
А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.
Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.
В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.
Г) Сховати дві губи
Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці
Д/г за лексичною темою

– Діти переглядають зображення диких тварин на тематичних картках, які коментує вчитель.
– Гра «Знайди тваринку» (діти шукають моделі тваринок у макаронних виробах, а потім розподіляють на групи: великі, маленькі)
2. Сенсорика з елементами математики
– Групування однакових предметів за двома ознаками: форма та колір. Діти обирають однакові за формою блоки конструктора; потім відшукують однакові за кольором у менших за розміром блоках.
– Д/г «М’ячики для слоника». Дітям необхідно підібрати за кольором намальованих обідків «м’ячиків» вирізані кола, що їм роздав учитель.

Слоник на сенсорику
3. Художня праця
Тістопластика «Ведмедик». Уміння ліпити круги, овали та з’єднувати їх у правильній послідовності.

IMG_1517    IMG_1518    IMG_1532     IMG_1531
4. П/к. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр.
Перегляд мультфільму «Як Петрик П`яточкін слоненят рахував»

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, пускати та лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *