Дикі тварини влітку. Зоопарк (5-6 років)

1. Віночок спілкування.
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку, зелені дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
• Бесіда за лексичною темою.
– Робота із дидактичними картками «Дикі тварини», перегляд презентації «Зоопарк». Зоопарк (изучаем животных).wmv. Після презентації пропонується дітям відтворити назви тварин, яких вони бачили.
– Відгадування загадок.
Дітям пропонується відгадати загадки про диких тварин. Кількість загадок підбирається за кількістю дітей у групі, щоб кожна дитина відгадала одну загадку. Після відгадування дітям даються малюнки з відгадками або «приходять у гості» іграшкові дикі тварини.
Пазуристий він, гривастий.
Як збирається напасти,
Рявкне — ох, і любий рев…
Відгадали? Та це …
(Лев)

Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(Ведмідь)
Він такий смугастий,
Він такий ікластий.
Найстрашніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі
Як роззявить пащу
Називають звіра…
(Тигр)

З-поміж інших тварин
Всяк його впізнає:
Із усіх один лиш він
Ріг на носі має.
(Носоріг)
Дуже довгі ноги маю,
Ледве їх переставляю.
Сам високий я на зріст.
Замість носа в мене хвіст.
(Слон)

Дуже довга в нього шия
І плямиста, як у змія.
Нею він через паркан
Заглядає, наче кран.
(Жираф)
– Робота із фігурками диких тварин.
Д/г «Хто що їсть»? Дітям пропонується розділити фігурки тварин на групи: хто харчується травою, фруктами; хто харчується м’ясом; хто всеїдний.
2. Навчання грамоти. Звук [ш], позначення його буквою «ша».
Дидактична гра: «Знайди вивчену букву»
Мета: вправляти дітей в знаходженні знайомих букв, розвивати самостійність у виконанні завдань; виховувати уважність.
Обладнання: картки з написаними буквами.
Хід гри
Дітям роздаються картки, на яких написані букви, і пропонується розглянути їх та знайти ту букву, яку вивчають на занятті. Діти знаходять букву і закреслюють її.
Ш – знайти букву і закреслити її;
Ш – знайти букву і сказати на що вона схожа.
Дидактична гра: «Зберемо гриби»
Мета: вчити дітей розрізняти і називати букви, знаходити їх в складах, вправляти у читанні складів; розвивати мислення і виховувати уважність.
Обладнання: кошики на яких написані букви, і гриби на яких написані склади.
Хід гри
Вчитель пропонує дітям відправитись по гриби, роздає дітям кошики і просить їх знайти гриби, які можна зібрати саме в цей кошик. Якщо на кошику написана буква Ш, то в нього можна збирати гриби, на яких написані склади саме з буквою Ш.
Ш – знайти гриби;
Ж – знайти гриби, пояснити свій вибір.

Фізкультхвилинка (проводить асистент вчителя-реабілітолога)
Раз! Два! Всі присіли
Потім в гору полетіли
Три! Чотири! Нахились.
Із струмочка гарно вмились.
П’ять! Шість! Усі веселі
Летимо на каруселі.
Сім! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев’ять! Десять! Відпочили
І на місце тихо сіли.
***
Ми пішли гуртом на луки,
Підняли до сонця руки.
Потягнулися, присіли,
Підвелись, потупотіли.
Так травичка проростає,
Так пташина прилітає,
Так струмочок пробігає,
А так квітка розквітає.

3. ФЕМУ. Число та цифра 0.

-0_1_~1        202070558raskraski-propisi-cifry-0iCA5B3S2Y

4. Художня праця. Пластилінова аплікація «Лев»

Для-детей-23

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *