Дикі тварини (2-4 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ

Конспект заняття із логоритміки за лексичною темою можна скачати ТУТ

Мультфільм  котика Мусті та його товариша їжачка

Дидактичні ігри за лексичною темою

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Дикі тварини взимку ”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовуємо кожного разу інші, які згодом повторюються. Їх ховаємо у скриню чи мішечок. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Знайомство із дикими тваринами, їх основними характеристиками, зовнішнім виглядом. За допомогою тематичних карток педагог ознайомлює дітей із жителями лісу, розповідає про зовнішній вигляд, характерні особливості, робить акцент на звуконаслідуванні. Педагог заохочує разм з ним вити “ууууууууууу”, як це робить вовк, кричати “ееееееее”, як це робить ведмідь, зображувати їжачка “фффффф” тощо

Обговорення малюнка «Хто як зимує». Діти визначають хто із жителів лісу як себе поводить взимку, хто на кого полює, хто спить.

Чарівний мішечок «Хто що їсть». В мішечках діти шукають і визначають: кісточку – для вовка, рибу – для лисиці, ведмедику – баночку з медом, зайчику – морквину, їжаку – гриб, білці – горішки.

Д/г «Знайди всіх диких тварин». Дітям роздається картинка із зображенням різних тварин, серед яких необхідно визначити лише диких та сховати їх. Ховати можна будь-чим (геометричні форми, картинки.) Ми використовували картки за методикою Кандибура.

методика Кандибура

Спочатку діти виймають форми із заготовок, ховають ними тварин, а потім ставлять форми на своє місце.

Д/г «Де чий хвіст». Необхідно назвати які тварини зображені на малюнку та правильно підібрати до них хвости

Гра «Обведи тварин». Дітям пропонується серед малюнків визначити ті, де зображені дикі тварини та розфарбувати їх чи обвести.

Робота із пазлами

Прописи. Розвиток графомоторних навичок.

Елементи навчання грамоти

Цілий місяць ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Місяць січень присвячений вивченню літери І. За допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут http://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). На цьому тижні пропонуються такі завдання, як: аплікація літери зображенням лисиці; викладення літери за допомогою пластиліну, викладення літери І за допомогою мозаїки

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

Аплікація «Ведмідь із геометричних фігур», «Лисичка із геометричних фігур»

Ігри з ґудзиками.  На картинки наклеюються білі “плями” різні за діаметром, відповідно до ґудзиків, які пропонуватимуться дітям (маленькі, середні, великі), на які треба накласти ґудзики

Художня праця

Аплікація «Лисичка в снігу»

Тістопластика «Зайчик». Вчити дітей на виготовленій формі малювати
рот, очі, ніс, вуха.

Малювання «Сліди вовка на снігу». Вчити малювати, використовуючи вміння проводити прямі вертикальні  і похилі лінії.

Соціально-побутова реабілітація

Особиста гігієна. Правила особистої гігієни (розширення знань). Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету.

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “ Дикі тварини взимку” можна ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *