Фрукти (3-4 роки)

  1. Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Понеділок. Робота із картками «Фрукти».

Гра “Підбери ознаку”  

 Груша (слива) – (яка?) – Смачна, корисна, м’яка, зелена, овальна, солодка, соковита, велика, дрібна ….

Банан (лимон, персик, апельсин) – (який?) – Смачний, кислий, жовтий, великий, круглий, корисний, соковитий, великий, дрібний, ….

Яблуко (яке?) – Соковите, солодке, стигле, тверде, ….

Гра “Так – ні”

Діти по черзі обирають картинку з фруктом та ховають від педагога, а педагогу необхідно відгадати його, задаючи питання, на які можна відповідати тільки простими відповідями: “так”, “ні”. Наприклад: “Це кругле?” “Воно солодке?”

Середа. Робота із картками «Фрукти».

Гра “великий-маленький”  

 Яблуко – яблучко

Апельсин – апельсинчик

Банан – бананчик

Абрикос – Абрикосик

Мандарин – мандаринчик

Гра «Якого кольору фрукти» 

Педагог говорить колір, а діти мають називати чи показати фрукт такого кольору. Зелений-яблуко, Жовтий-лимон, банан. Помаранчевий – апельсин, мандарин.

П’ятниця. Гра «Четвертий зайвий». Вибрати серед 3-4 запропонованих варіантів один зайвий (3 фрукта-1 овоч, 3 банани-1 апельсин тощо)

Фруктове лото. Д/г «Паравозик» (поняття справа-зліва)

Підготовка руки до письма.

Їжачок

Інтегроване заняття 

Звукосполучення [шч],позначення його букво «Ща»

  • губи в легкій усмішці, зуби видно;
  • зуби зближені;
  • широкий кінчик язика піднятий до альвеол і утворює з ними щілину;
  • посередині язика йде повітряний струмінь, яка легко відчувається долонею руки, піднесеної до рота;
  • м’яке піднебіння підняте і притиснуто до задньої стінки глотки, закриваючи прохід в носову порожнину, повітряний струмінь йде через рот;
  • голосові зв’язки розкриті, голос не звучить.

Понеділок. Повторення вивчених літер.

Ознайомлення з літерою «Щ». Вчитель демонструє малюнки на яких зображено щеня , щука, зайча, лисичка. Діти називають ті, в яких чується «щ».

Складання слів із кубиків Зайцева

Середа

Читання складів

ЩА_ЩО_ЩУ_ЩЕ_ЩИ_ЩІ; АЩ_ОЩ_ЩУ_ЕЩ_ИЩ_ІЩ

Письмо вивчених букв.

Складання слів із кубиків Зайцева

ЩУ-КА, ДО-Щ, ЩА-ВЕЛЬ, ЩО-КИ, КУ-Щ.

 ФЕМУ. Понеділок. Повторення цифр. Цифровий диктант.

Середа. Геометричне доміно.

Скачати доміно

П’ятниця. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр «Ялинкове яблуко»

 Художня праця. 

Понеділок. Аплікація «Яблуко». Виховувати інтерес до зображувальної діяльності, фантазування

Середа. Тістопластика «Пиріг з яблуками».

П’ятниця. Малювання «Фрукти».

ЯблукаРитуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння». Затушити свічку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *