Гра-подорож до чарівного лісу

Опис: гра-подорож спрямована на розвиток і закріплення математичних здібностей, знань про навколишній світ, пізнавальних процесів.

Мета. Створити умови для розвитку пізнавально-мовленнєвої діяльності дітей.

Матеріал: цифри від 1 до 4, м’які геометричні фігури, дерево, дерев’яні геометричні фігури різних розмірів, грибок, «Чарівний мішечок» з м’ячем всередині, маленькі м’ячики різних кольорів, скринька, фігури домашніх та диких тварин, їжак, паперові геометричні фігури для аплікації з них вовчика.

Хід гри

Ведучий приходить з іграшкою-Лисичкою. Від імені якої далі і йтиме дія.

– Доброго дня, дітки! А чи знаєте Ви, що потрапили у незвичайне місце – у чарівний ліс. Давайте з Вами прогуляємося нашим лісом, який повний несподіванок і сюрпризів.

1) – Почнемо ми нашу подорож з ось цього дерева. А біля нього якась цифра. Що це за цифра? Як вона називається? (Один). Але біля неї ще щось є. Це фігури. Давайте подивимось, що це за фігури? (Круги або кола). А чи однакового вони розміру? (Ні). Давайте знайдемо маленькі та великі кола (діти сортують на два стовпчики фігури). Ой, а тут ще є фігури? Що це за фігури? (Трикутники і квадрати). Чи однакові вони? Які з них великі, а які маленькі? (Діти показують).

2) – Ой, дивіться, дітки! А тут грибок. А біля нього знову цифра. Яка це цифра? (Два). Ой, а біля цифри мішечок. Це – не звичайний мішечок, а чарівний. В ньому щось є. Давайте торкнемося його і спробуємо здогадатися, що там (Всі діти чіпають мішечок). Хто здогадався, що в ньому? (М’яч). Правильно. Що ми можемо сказати про м’яч? Який він за формою? (Круглий). Що може робити м’яч? (котитися, підстрибувати). Якого кольору бувають м’ячі? ( Червоні, сині, зелені, жовті). Тут можна запропонувати дітям посортувати м’ячики з коробки у різні круги за кольором.

3) Будемо далі знайомитись з нашим лісом? (Так, будемо). Тоді, вперед! Ой, що це тут у нас? Знову цифра? Яка це цифра? (Три). А біля неї якась скринька (У скриньці сховані фігурки диких та свійських тварин). Давайте подивимось, що у ній (Всі дивляться. Тварини). А як називаються тварини, що живуть у лісі? (Дикі тварини). Правильно. А яких диких тварин ви знаєте? Але є й ті тварини, які живуть поруч з людиною (у бабусі в селі, у нас у домі). Давайте пригадаємо домашніх тварин.

4) Ви гарно впорались з попередніми завданнями, які приготував нам чарівний ліс. Але подивіться хто це тут? (Їжачок). А біля нього наступна цифра. Що це за цифра? (Чотири). Подивимось, яке ж завдання нам підготував Їжачок. Діти бачать грибочки та пеньочки різного розміру. Тут у нас матеріали для аплікації (Діти склеюють аплікацію вовчика з геометричних фігур).

– Отож, дітки, на нашому шляху не залишилось цифр. Як Ви гадаєте, що це може означати? – А це означає, що наша подорож підійшла до кінця. Чи сподобалась Вам наша подорож? Які цифри ми з Вами зустріли на своєму шляху (1, 2, 3, 4). Які геометричні фігури ми зустріли? (Коло, квадрат, трикутник). Яких тварин ми побачили? (диких і домашніх). Які з них живуть у лісі, а які вдома?

«Ось прийшла пора прощатися,

Але я сподіваюся,

З вами знову зустрітися,

Адже один без одного нам не можна.

Посміхнемося ми один одному

Побажаємо всім завжди:

Щастя, радості, удачі,

Творити добрі справи».

До побачення!

Скачати публікацію у форматі docx можна ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *