Індивідуальне заняття. Транспорт (4 роки)

  1. Організаційний момент. Привітання

«Доброго ранку небо блакитне (з’єднуються великі пальчики)
Доброго ранку сонце привітне (з’єднуються вказівні пальчики)
Доброго ранку у небі пташки (з’єднуються середні пальчики)
Доброго ранку зелені дубки (з’єднуються безіменні пальчики)
Доброго ранку люди привітні (з’єднуються мізинчики)
Я вам бажаю щоб усмішки квітли (посміхнутися один одному)

  1. Робота із фотокарткою, дитина розповідає (показує) хто прийшов на заняття і як її звати.
  2. Повідомлення теми заняття. Дидактична гра «Будівники-шофери».  (Закріплення назв кольорів, просторових понять). Дитині роздається одна або більше різнокольорових машинок, однорідного кольору (зелена, червона, жовта, синя) і пропонується за допомогою конструктора збудувати гараж відповідного кольору, обравши правильні «цеглинки». Наступним завданням буде правильно підібрати «вантаж для машини». Робота із прищіпками. Аналогічно до кожної машини підібрати прищіпки відповідного кольору. Далі педагог дає завдання: «Машина іде ліворуч, праворуч, виїхала на гірку вгору, з’їхала з гірки вниз»
  3. Гра на уважність. Для гри необхідно два стаканчика або будь-які інші дві однакові ємкості та маленька машинка. Педагог ховає машинку під один стаканчик та міняє місцем із другим. Необхідно здогадатися де машинка тепер.
  4. Робота із лото «Транспорт». Скачати лото (транспорт)
  5. Фізкультхвилинка

Біля кожної машини
Перевіримо ми шини.
(Присідання з імітацією рухів)
Ми качаєм, ми качаєм,
Свої шини надуваєм.
(Нахили вперед з імітацією рухів)
Не бува аварій в нас,
Бо є шини про запас.
(Руки на поясі, повороти вліво-вправо)
Стук-дзень, стук-дзень, їздим, їздим цілий день.
(Довільна ходьба з імітацією рухів)
А ось і наші гаражі,
Заїжджайте чимскоріш.
(Діти сідають на стільчики).

  1. Робота із зображенням літака. Необхідно відповідним кольором пластиліну заліпити віконця літака. Далі педагог пропонує дитині відповісти на ряд запитань: «Покажи де червоне маленьке віконце, а де червоне велике?»

Літак

  1. Розвиток графомоторних навичок «Парашутисти». Необхідно парашутистам допомогти приземлитися, провести прямі лінії від них до землі.

Парашутисти

  1. Узагальнення, підведення підсумків, аналіз роботи дитини.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *