Котик (від 6 місяців)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ

1. Привітання з двіночком, бубном

Добрий день, добрий день,

Будемо співать пісень,

Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг і ти мій друг

  1. Розминка, пальчиковий масаж за методикою Желєзнових. Скачати ТУТ
  2. Знайомство з оточуючим світом. Котик. Познайомити кожного з дітей із іграшкою, показати як вона нявкає, викликати бажання дітей звуконаслідувати. Запропонувати кожному погладити кішку, жестом покликати до себе. Гра «Хованки з котиком». Накрити хустинкою котика і мотивувати дітей шукати його.
  3. Нейройога. Виконання фізичних вправ згідно розповіді казки.

Подорож до казкового лісу.

Сьогодні ми з вами відправимося у незвичайну подорож до казкового лісу, а поїдемо ми туди на літаку. Прилетіли. Нас зустрічають високі дерева, низенька травичка. Навкруги багато квітів, давайте їх понюхаємо, а поряд із квітами кружляють метелики.. А ж тут, прилітає ворона, каркає і говорить: «Караул, нашого вухастика вовк вкрав із сусіднього лісу. Ой, лишенько, ой, біда. Допоможіть!» І полетіла собі далі усім розповідати про цю трагедію.
Треба допомогти, вирушаймо у дорогу. Заведемо двигун нашого літака і злітаємо. Прилетіли. Виходимо. І тут з кущиків стирчать вушка, вітаємося із зайчиком. «Ти часом нашого вухастика не бачив?».- Ні, каже, не бачив, і побіг собі далі. Тут на зустріч вилітає горобчик і каже: «Чув, чув, що ви зайчика шукаєте, зможу вам допомогти, бо шкода бідолаху, летимо за мною». Прилетіли до будиночка вовка, заглядаємо у вікно, а там вовк вже поставив величезну каструлю і помішує водичку, однією лапою, іншою, а зайчик сидить, намагається вирватися, та не виходить. Треба швидко рятувати, заговоримо вовка, постукаємо у двері, заговоримо вовка «А». Швиденько беремо зайчика за вушка і тікаємо. Заведемо двигун нашого літака. Прилетіли.  І ось ми знову у лісі. А зайчик нам дякував і пригощав солодощами. Тепер після такої подорожі треба відпочити.

  1. Художня праця. Годування котика. На тарілочку відщипувати шматочки солоного тіста, проговорюючи «Ам, ам, ам»
  2. Логоритмічні вправи за методикою Желєзнових. Скачати ТУТ
  3. Робота з предметом. Пірамідка.

Починати знайомство малюка з пірамідою можна приблизно з 5-6 місяців. Розкладіть перед ним колечка від піраміди на різній відстані – нехай він спробує до них доповзти і взяти в ручку. Завдяки такій грі малюк буде зміцнювати м’язи рук, ніг, спини, познайомиться з кольоровими кільцями і навчиться орієнтуватися в просторі.

Коли малюк зможе впевнено сидіти, можна приступати до спроб нанизати колечка на стрижень. Спочатку покажіть йому, як це робиться: візьміть колечко, назвіть колір і надіньте його на стрижень. Розбираючи пірамідку, також називайте колір колечка. Природно, відразу у дитини не вийде зробити все правильно. А коли почне виходити надіти колечко на стрижень, робити він це буде не в правильній послідовності, а як попало. Але ви повинні його хвалити і заохочувати до подальших тренувань.

  1. Ритуал прощання. Подзвонити дзвіночком, помахати ручкою.

Домашнє завдання для мам. Віршик-масаж.

Стрибнув котик на долоню (поглажування одієї руки)

Няв – няв – няв – няв – няв (натиснути на подушечки кожного пальця)

Каже котик нам спросоння (поглажування другої руки)

Няв – няв – няв – няв – няв (натиснути на подушечки кожного пальця)

Стрибнув котик і на ніжку (постукування пальцями одієї стопи)

Няв – няв – няв – няв – няв (натиснути на подушечки кожного пальця)

Побіг швидко по доріжці (постукування пальцями другої стопи)

Няв – няв – няв – няв – няв (натиснути на подушечки кожного пальця)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *