Квіти (2 роки). Індивідуальне заняття

Cкачати повний конспект у форматі docx можна ТУТ

Інтегроване заняття

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Квіти”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовуємо кожного разу інші, які згодом повторюються. Їх ховаємо у скриню чи мішечок. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

  • «Чарівний мішечок». У мішечку сховано різні предмети: шишка, м’ячик, квітка. Спочатку разом з дитиною дістати предмети, назвати їх, потримати у руках, зробити масаж м’ячиком та шишкою, понюхати квітку. Далі скласти це все разом у мішечок і знову діставати, називаючи що дитина бере. Спробувати дати завдання, наприклад, «Дістань м’ячик».
  • Дихальна гімнастика. Дути на кульбабку.
  • Гра «Чарівники». Дитині пропонується стати чарівником. Педагог задає інструкцію «Квітка лежить» і змахує разом з дитиною чарівною паличкою, дитина має покласти квітку. «Квітка стоїть», дитина має поставити квітку. «Хлопчик нюхає квітку», дитина має зімітувати як вона нюхає квітку тощо.
  • Перед дитиною виставляється дві іграшки, наприклад, котик і собачка, дається інструкція «Покажи де у котика носик, а де у собачки хвостик» тощо
  • Аплікація з пластиліну «Квіточки»

Квіти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *