Літні забави (2-3 роки)

Віночок спілкування

  • Ритуал привітання з бубном:

«Добрий ранок, добрий ранок,

Будемо співать співанок,

Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг, і ти мій друг»

  • Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
  • Вірш про частини тіла.

Познайомтесь я дитина,

Хоч маленька, а людина

Всі частини тіла знаю

Називаю й визначаю:

Є у мене голова

І вона творить дива,

Шия голову тримає,

Повертає й нахиляє.

Є у мене дві руки-

Це мої помічники,

А непосидючі ноги

Прокладають в світ дороги.

Тулуб з’єднує частини,

Є живіт у мене й спина,

А хребет всьому основа

Ось така моя будова.

  • Ранкова зарядка

Прокидаюсь вранці-рано
І гукаю з кухні маму,
Потім усіх по-порядку
Я гукаю на зарядку.
Погукав березу з двору,
З нею ми ростемо вгору—
Ростемо, гойдаємось
До неба торкаємось.
Оглянулися. До кімнати
Стали ліньки прилітати.
Ми руками помахаєм
Їх усіх порозганяєм
Потім песик завітав
І сказав з порога: Гав!
Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!
Кицю-Муру налякав.
І ведмедик клишоногий
Висунувся із барлога
Розламав на річці кладку—
Поспішає на зарядку.
І метелик прилетів,
Крильцями пошелестів,
Попід стелю покружляв
І дрімоту геть прогнав.
Потім пристрибали зайці—
Скік-поскік, скік-поскік.
Аж від зайців-пострибайців
Остаточно сон утік.

  • Артикуляційна гімнастика.

I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.
II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»
III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

  • Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
  • Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці
  • Д/г за лексичною темою
  • Понеділок. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко та його подружка хмаринка. Дітям необхідно визначити хто більший – сонце чи хмара. Д/г «Сортування за кольором». Хмарці необхідно подарувати всі предмети синього кольору, а сонечку – жовтого.
  • Середа. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко із метеликами. Д/г «Метелики». Мета: розвиток просторових уявлень і розуміння прийменників «на», «під», «над». Хід гри: педагог  видає кожній дитині по метелику і по квіточці. І пропонує пограти з метеликом під вірш.

Травичка зеленіє, сонце гарно сяє,

На галявині метелик над квіткою кружляє.

Втомився наш метелик, сів на пелюсточок

Раптом сильно так подув звідкись вітерочок

Хмари враз набігли, в небі гримнув грім,

І метелик під пелюстку заховатись сів.

Д/г «Водяний млин».

Водяний млин

  • П’ятниця. Заучування заклички. „Вийди, вийди, сонечко”. Гість – сонечко із комашками. Перед початком гри сонечко представляє гостям своїх друзів (метелика, сонечко, гусеницю), позначаючи основні відмінні ознаки кожного. Хід гри: педагог роздає дітям площинні зображення комах. На мольберті встановлений ватман, на якому зображена галявина (трава і квіти). Після слів: «Раз, два, три, чотири, п’ять – вийшла гусениця (сонечко, метелик) погуляти», діти, у яких в руках відповідне комаха, повинні підійти до мольберта і посадити його на будь-яку квітка Гра продовжується до тих пір, поки всі діти не посадять своїх комах на квіти.
  • Підготовка руки до письма

Доріжки

ФЕМУ.

Понеділок. Експериментальна діяльність «Дощ» Дітям роздається тарілка та хмарка, вирізана із паралону. Необхідно змочити губку у воду та витискувати. Таким чином пояснюється, що коли у хмарці збирається багато-багато краплинок, хмарка стає тяжкою і їх важко їй тримати, вони утворюють дощ.

Середа. Математика із сонечком.

  1. Знайти серед мозаїки жовті кружечки. Розділити на дві кучки: один – багато.
  2. Знайти логічну закономірність. Ряд із мозаїки: жовтий-червоний-жовтий
  3. Ігри на вулиці. Розрізнення великих дерев та маленьких квітів.

Художня праця.

Понеділок. Аплікація «Море». Виховувати інтерес до зображувальної діяльності, фантазування

Фото0902

Середа. Тістопластика «М”ячик» з використанням круп

М"чик

П’ятниця. Малювання «Діти».

Прописи

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мільні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *