Літній одяг (3-4 роки)

  1. Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,

Доброго ранку, небо блакитне,

Доброго ранку, у небі пташки,

Доброго ранку у лісі дубки,

Доброго ранку, люди привітні,

Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Повторення одягу відповідно до сезону. Д/г «Одягни ляльку». Вчитель описує дитям погодні умови, їм необхідно вибрати серед запропонованого одягу такий, який відповідає мовам завдання. Удосконалення навичок застібання різного роду застібок.

  1. Інтегроване заняття
  • Ознайомлення із правильною артикуляцією літери Ж:

-язик «чашечкою» вгорі у піднебіння.

-зуби «заборчиком».

-губи «бубликом»

-струмінь повітря теплий.

  • Д/г «подорож на галявину». Слова «жук» – жу-жу-жу, жаба – ква-ква-ква

Читання слів. Дітям пропонується три будиночки: у першому будиночку «житимуть» слова з буквою Ж на початку слова. у другому будиночку – з Ж в середині слова, в третьому будиночку слова з буквою Ж в кінці слова.

На столі дітям роздаються картки із словами, необхідно їх прочитати, знайти літеру Ж і позначити її прищіпкою, далі розкласти слова у будиночки./ журнал, жук, ніж, їжак, пиріжок, вуж, ожина тощо.

Ж

Ж

ФЕМУ. Різнокольорові краплі та трохи фізики

Що потрібно для гри. Форма для льоду з 12-16 ячейок або чашечки 4-х різних кольорів. Три-чотири маркери або фломастери (довтий, червоний, синій, зелений).

Три ємності з різнокольоровою водою (воду можна підфарбувати харчовою фарбою або акварельними фарбами).

Три піпетки або дитячі груші.

Піднос чи шматок плівки, щоб захистити робоче місце.

Правила гри.

Розфарбувати дно ячейок для льоду маркерами (фломастерами) різних кольорів.

Дитина з допомогою піпеток чи груш крапля за краплею переносить зафарбовану воду з кожної ємності в ячейки відповідного кольору. Потім таким самим чином можна перелити воду назад.

Вправа-гра допомагають розвивати дрібну моторику, координацію, покращувати рух пальців рук, навчати концентрувати увагу, розрізняти кольори.

Художня праця. Пластилінова аплікація «Панама»

панама

 

  1. Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння»
Домашнє завдання

Домашнє завдання

Домашнє завдання

Домашнє завдання

Затушити свічку

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *