Меблі (2-3 роки)

Скачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про мишеня, яке лежало в ліжечку і вибирало приємний для себе голос няні та трагічне і повчальне завершення цієї історії

Конспект заняття

Вид заняття  Зміст заняття
Віночок  спілкування 

 

 

 

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном  «Добрий ранок, добрий ранок,Будемо співать співанок,

Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг, і ти мій друг»

Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,Хоч маленька, а людина

Всі частини тіла знаю

Називаю й визначаю:

Є у мене дві руки-Це мої помічники,

А непосидючі ноги

Прокладають в світ дороги.

Є у мене головаІ вона творить дива,

Шия голову тримає,

Повертає й нахиляє

Тулуб з’єднує частини,Є живіт у мене й спина,

А хребет всьому основа

Ось така моя будова.

Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)

І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)

Він на жабці поскакав (стрибаємо)

Стриб-скок, ква, ква, ква.

І на літаку літав (махаємо руками)

Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)

В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)

Буль-буль-буль біжить водичка

Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),

Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)

І, втомившись на стежинці,

Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)

Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)

Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

 

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових. Посилання на скачуванняhttp://locman.hutor.ru/ebook_info/7185
Тренажери для рук.  Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою  Понеділок:–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Робота із сенсорною коробкою із дитячими меблями

–        Робота за картинками. Ігри «Покажи». Дитині пропонується відповісти на запитання педагога, показавши відповідну картинку. «Покажи на чому сплять, покажи за чим їдять, покажи на чому сидять, покажи де лежить одяг» і т.д.

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        «Що зникло?» Робота із картинками.

–        Робота із лото «Меблі».

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Д/г «Генеральне прибирання»

Елементи навчання грамоти Понеділок:–        Повторення літери А. Робота із кубиком Зайцева.

–        Звуконаслідування (Як ми заколисуємо лялю, як співаємо тощо)

Середа:

–        Повторення літери А, обведення пальчиком

–        Аплікація літери рваними нитками

А

П’ятниця:

–        Повторення літери А

–        Пошуки літери у сенсорній коробці.

ФЕМУ Понеділок:–        Робота із геометричним сортером. Робота із мотрівкою (поняття великий-маленький)

2014-11-02_154042

Середа:

–        Д/г «Дизайнери». Створення меблів за зразком.  (з використанням паличок, конструктора, блокыв, кубикыв тощо)

Кожна п’ятниця:Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця 

 

 

 

 

Понеділок:Аплікація «Стіл». Робота із пластиліном та природним матеріалом.

Середа:

Тістопластика «Диван». Вчити дітей надавати виробу прямокутної форми; закріплювати вміння правильно користуватися пензликом. об’єкту.

П’ятниця:

Малювання «Шафа і стілець». Продовжувати вчити дітей писати прописи скачати

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:Навички, пов’язані з ручної праці: зробити вузлик, прати і прасувати одяг для ляльки
Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)
Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *