Меблі (4-6 років)

Скачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про мишеня, яке лежало в ліжечку і вибирало приємний для себе голос няні та трагічне і повчальне завершення цієї історії

 

Конспект заняття

Вид заняття Зміст заняття
Ранкова зарядка Стройові вправи, ходьба, біг, стрибки, загально-розвиваючі вправи, вправи на розвиток просторової орієнтації і точності рухів, вправи з предметами, лазіння, дихальні вправи, рухові ігри.Заняття на тренажерах
Соціально-побутова реабілітація Робота над навичками догляду за собою:Уміння надіти сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг
Віночок спілкування 

 

 

Ритуал привітання «Доброго ранку небо блакитне (з’єднуються великі пальчики)Доброго ранку сонце привітне (з’єднуються вказівні пальчики)

Доброго ранку у небі пташки (з’єднуються середні пальчики)

Доброго ранку зелені дубки (з’єднуються безіменні пальчики)

Доброго ранку люди привітні (з’єднуються мізинчики)

Я вам бажаю щоб усмішки квітли (посміхнутися один одному)

Пальчикова гімнастика Мешкають в одній сторонці,На галявинці-долоньці,

П’ятеро братів рідненьких –

Дружних пальчиків ладненьких.

Старший братик наодинці

Осторонь живе в хатинці,

Та його всі поважають

І великим називають.

Другий пальчик, Вказівний, –

Непосидько мандрівний,

Вічно копирсає щось,

Що цікавеньким здалось.

В імені його підказка,

Пальчик цей – немов указка:

Вказує на річ, яка

Зацікавить хлоп’яка.

Третього Середнім звати.

Любить згорда він казати:

«От який високий я –

Вищий, ніж уся рідня!».

А до того ж цей хлопчакВитівати щось мастак:

Розпустується, буває,

Щигликами мух збиває.

Боязкий четвертий брат

Був завжди порадам рад,

Тож питався часто: «Брате,

Як мені ім’я обрати?».

Радивсь довго з усіма…

Й досі імені нема!

Безіменним так і кличуть,

І йому ця кличка личить.

А з Мізинця, хоч маленький,

Брали приклад всі частенько,

Бо завжди мирив братів,

Дружби, злагоди хотів.

«Уп’ятьох, – казав, – ми сильні,

Тож живімо нероздільно.

Взявшись до роботи разом,

Все здолаємо одразу!».

Тренажер для пальчиків Використовується телефон із кнопками чи дисководом. Дитина виконує завдання за інструкцією педагога: «Натиснути чи прокрутити великим пальцем на цифру 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, беіменним – на 2, мізинцем – на 1». Виконується правою та лівою рукою. Закріплюються назви пальців.
Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Дидактичні ігри за лексичною темою  Вівторок:–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Д/г «Розставимо меблі». Педагог називає предмети меблів, і діти розподіляють їх по кімнатах (за призначенням): ліжко-в спальній кімнаті, буфет на кухні.

–        «Які меблі?» Педагог називає кімнату, а діти перераховують (показують) меблі, які могли б там бути.

–        «Знайди спільне». Діти порівнює два предмета меблів: стіл і стілець – у них по чотири ніжки; крісло і стілець, стілець і табурет, ліжко і диван і ін.

–        «Що зайве?»  Полиця, буфет, тумбочка, каструля (зайве – каструля, це не меблі, а посуд). Для тих, хто не розмовляє варіант з картинками

Четвер:

–        Чого не вистачає?»  Демонстраційні картинки: стілець без сидіння, крісло без лівого (правого) підлокітника, шафа без вішалки .

–        Д/г «Розмиті картинки». Скачати розмиті зображення

–        Вправа для пальчиків. Викласти різну меблі з паличок, сірників.

–        Робота із лото «Меблі».

–        Дидактична гра “Де сховався ведмедик”. (Діти за вказівками педагога повинні знайти ведмедика під стільцем, на столі, за диваном.)

–        Д/г «Прибирання в кімнаті».

Педагогічна корекція(навчання грамоти) Вівторок:–        Літера О. Пошуки її серед інших літер. Пошуки слів, що починаються на O.

Знайти букву О

–        Розфарбовування літери пальчиковими фарбами

–        Письмо літери О. Прописи.

Четвер:

–        Повторення літери О, викладення її з мозаїки

–        Рвана аплікація літери

–        прописи

Педагогічна корекція(ФЕМУ Вівторок:–        Д/г «Математичні терези». Лото.

–        Цифра 2. Прописи.

цифри

–        Д/г «Листи»

Кожен четвер:Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця Вівторок:Аплікація «Стіл». Робота із пластиліном та природним матеріалом.

Четвер:

Тістопластика «Диван». Вчити дітей надавати виробу прямокутної форми; закріплювати вміння правильно користуватися пензликом.

Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *