Особиста гігієна. Мийдодирчики (2-4 роки)

1. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання з бубном:

«Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»

  • Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.

  • Вірш про частини тіла.

Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:

Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.

Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.

Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.

  • Ранкова зарядка

Прокидаюсь вранці-рано
І гукаю з кухні маму,
Потім усіх по-порядку
Я гукаю на зарядку.

Погукав березу з двору,
З нею ми ростемо вгору—
Ростемо, гойдаємось
До неба торкаємось.

Оглянулися. До кімнати
Стали ліньки прилітати.
Ми руками помахаєм
Їх усіх порозганяєм

Потім песик завітав
І сказав з порога: Гав!
Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!
Кицю-Муру налякав.
І ведмедик клишоногий
Висунувся із барлога
Розламав на річці кладку—
Поспішає на зарядку.

І метелик прилетів,
Крильцями пошелестів,
Попід стелю покружляв
І дрімоту геть прогнав.
Потім пристрибали зайці—
Скік-поскік, скік-поскік.
Аж від зайців-пострибайців
Остаточно сон утік.

  • Артикуляційна гімнастика.
  1. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

  • Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
  • Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівц
  • Д/г за лексичною темою

Показ картинок на тему особистої гігієни: зубна щітка, вушні палички, рушник, гребінець, мило тощо.

Д/г «Виконай дію» . На столі розкладені предмети особистої гігієни. Дітям дається вказівка що необхідно зробити: «Причешись, витрись, помий руки, витри руки тощо». Необхідно взяти потрібний предмет та виконати необхідну дію.

Д/г «Почистимо зуби». Виготовити із пляшки імпровізовану модель зуба, розмалювати і дати завдання дітям зубною щіткою почистити його.

Чистимо зуби

Чистимо зуби

 

ФЕМУ. Сортування за кольором геометричних фігур; пошуки ватних паличок у сухому басейні із макарон ; збити піну на воді за допомогою пальців і пінки для ванн.

Сухий басейн

Сухий басейн

Сортування

Сортування

 

  1. Художня праця. Тістопластика «Мило». Із солоного тіста виліпити мило та розмалювати пальчиковими фарбами

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мільні бульбашки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *