Овочі (2-3 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про котика Мусті, морквинку та про поняття “велике-маленьке”

Дидактичні ігри за лексичною темою

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Овочі”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовували котика, якого заховали у скриню. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Гра “Знайди пару”. Для гри використовуються картинки із зображенням овочів та муляжі. Дітям роздаються муляжі, обговорюється хто що отримав. Педагог демонструє картки, називає овочі, у кого є такий овоч, той з дітей має про це повідомити, піднявши руку та, по можливості, назвати який це овоч.

Д/г «Консервація». Дітям роздаються вирізані із кольорового паперу овочі (на вибір). Та кожній дитині дається завдання “покласти” (приклеїти) їх у банку. Педагог називає овощ, діти обирають його серед інших.

Гра «В садку чи на городі». Дітям пропонується завдання на диференціацію фруктів та овочів, закріплення інформації про те, що овочі ростуть на городі. Пропонуються муляжі овочів та фруктів, овочі потрібно посадити на імпровізовану грядку (у пісок, чай або ж землю), використовуючи великий харчовий контейнер, а фрукти – підвісити на дерево на дерево. Можна виріати з картону і просто накладати.

Овочеве лото. Картинка роздруковується у подвійному екземплярі. Один залишається цілим, другий розрізається  і роздається дітям. Шукаються однакові картинки

Розвиток дрібної моторики. Графічні завдання. Ігри з прищіпками та завдання “доріжки” та прописи.

Гра «Сортування». По кімнаті педагоги розкладають картинки із зображенням огірків та морквинок. Діти іх збирають у кошики та розкладають: огірки у банку, а моркву – у тарілку.

Елементи навчання грамоти

Цілий місяць ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Місяць листопад присвячений вивченню літери О. ОЗа допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут http://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). На цьому тижні пропонуються такі завдання, як: аплікування літери ватою, розмальовування печаткою, яку можна вирізати із картоплини у формі будь-чого, а також аплікація з використанням рваного паперу.

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

Гра “Піцерія”. Гра має на меті розвиток уважності, закріплення навичок рахунку. Дітям пропонується стати кухарями, а педагогам – клієнтами піцерії, де можна замовити салати, піцу та бутерброди. Дітям пропонується картинка із зображенням готового замовлення, де вони мають визначити скільки інгредієнтів необхідно покласти.

Гра “Перчинки”. Розігрування ситуації про ляльку, яка любить зелений перець. Дітям пропонуються різнокольорові, вирізані із кольорового паперу перчинки (жовті, зелені, червоні). Потрібно вибрати тільки зелені та наклеїти іх на тарілку.

Художня праця

Аплікація «Картопля». Дітям пропонується із пластиліну зліпити картоплю, розрізати її дитячим ножем.

Тістопластика «Помідори». Закріпити вміння розгортати тісто, роблячи кулю. Вчити сплющувати кулю між долонями об’єкту.

Малювання «Огірки». Нетрадиційна техніка малювання ватними паличками.

Соціально-побутова реабілітація

На протязі тижня закріплюються навички сервірування столу спочатку з допомогою педагогів, а потім самостійно, розігрується прибирання посуду після прийому їжі.

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “Овочі” можна ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *