Овочі (4-6 років)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ
Мультфільм за лексичною темою про хом”ячка та суслика, які вирішили запастись на зиму горохом та що з цього вийшло

Соціально-побутова реабілітація

На протязі тижня закріплюються навички сервірування столу спочатку з допомогою педагогів, а потім самостійно, розігрується прибирання посуду після прийому їжі.

Дидактичні ігри за лексичною темою

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Овочі”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовували котика, якого заховали у скриню. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Повторення і закріплення кольорів овочів та фруктів. На білому картоні малюється силует, наприклад, огірок, вирізається по контуру. Далі дитині пропонується покласти цей силует на відповідного кольору картон із двох чи більше запропонованих варіантів.

Бесіда про те, які овочі можна їсти сирими, а які необхідно варити. Педагог називає певний овощ, показує відповідну картинку і пропонує дітям обговорити у якому вигляді його можна їсти: чи сирим, чи вареним. Якщо вареним, то які страви з нього можна приготувати.

Приготування овочевого салату “Венегрет”. Діти разом із педагогами готують овочевий салат. Для салату необхідно:

  • Буряк варений – 1 шт.
  • Морква варена – 1-2 шт.
  • Картопля – 4-5 шт.
  • Солений огірок – 3 шт.
  • Цибуля зезела – 50 г
  • Рослинна олія – 4-5 ст.л.
  • Горошек зелений консервований – 4 ст.л

Під час приготування салату відбується коментування усіх дій педагогами. Для початку роботи необхідно нагадати дітям, що потрібно помити руки, нагадати правила поводження із ножем (різати рука в руку з педагогом). І закінчується процес приготування поїданням салату та прибиранням робочого місця.

Гра “Що де росте?”. Дітям пропонується завдання на диференціацію фруктів та овочів, закріплення інформації про те, що овочі ростуть на городі. Пропонуються муляжі овочів та фруктів, овочі потрібно посадити на імпровізовану грядку (у пісок, чай або ж землю), використовуючи великий харчовий контейнер, а фрукти – підвісити на дерево. Можна вирізати з картону і просто накладати.

Гра «Знайди овочі». На запропонованому малюнку дітям необхідно знайти та назвати овочі.

Д/г «Заготовки на зиму». Дітям роздаються вирізані із кольорового паперу овочі (на вибір). Та кожній дитині дається завдання “покласти” (приклеїти) їх у банку. Педагог називає овощ, діти обирають його серед інших.

Д/г «Тарілочки». Пропонується серед запопонованих овочів та фруктів обрати лише овочі та розмістити їх у тарілку

Лото. Овочі. Дітям пропонується знайти овочі-половики, орієнтуючись на зразок цілого овоча.

Меморі. Перед кожною дитиною викладаються дві або більше картинок овочів. Дитина має декілька секунд поглянути на них, запам”ятавши послідовність карток, далі закрити овочі. Педагог тим часом змінює дві картки місцями. Дитина має відповісти що змінилося.

Елементи навчання грамоти

Два тижні ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Перший тиждень ми вивчаємо літеру И.

ИЗа допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут http://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). На цьому тижні пропонуються такі завдання, як: аплікування літери ватою, викладення її з мозаїки, розфарбовування пальчиковими фарбами, а також письмо літери.

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

Гра “Піцерія”. Гра має на меті розвиток уважності, закріплення навичок рахунку. Дітям пропонується стати кухарями, а педагогам – клієнтами піцерії, де можна замовити салати, піцу та бутерброди. Дітям пропонується картинка із зображенням готового замовлення, де вони мають визначити скільки інгредієнтів необхідно покласти.

Гра «Овочі-половинки». Необхідно зібрати пазли, орієнтуючись на кількість крапочок.

Пазл «Осінні дари». Скласти цифровий пазл

“Назви правильно”. Правила гри:  поставте ручку на цифру і направляйте її в сторони предметів, а кожна дитина має проговорювати скільки їх.

Цифра 4. Графічні завдання.

Художня праця

Аплікація «Картопля». Дітям пропонується із пластиліну зліпити картоплю, розрізати її дитячим ножем.

Тістопластика «Помідори». Закріпити вміння розгортати тісто, роблячи кулю. Вчити сплющувати кулю між долонями об’єкту.

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “Овочі” можна ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *