Перелітні та неперелітні птахи. (2-3 роки)

Скачати публікацію у форматі docx можна тут

Мультфільм за лексичною темою про котика Мусті, який разом із кроликом допомагає пташці зрозуміти, що необхідно відлітати на зиму у теплі краї.
https://www.youtube.com/watch?v=Rdf2q1YV1Cw

Конспект заняття

Вид заняття  Зміст заняття
Віночок  спілкування 

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном «Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»
Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаюНазиваю й визначаю:
Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.
Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)
З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)
І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)
Він на жабці поскакав (стрибаємо)
Стриб-скок, ква, ква, ква.
І на літаку літав (махаємо руками)
Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)
В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)
Буль-буль-буль біжить водичка
Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),
Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)
І, втомившись на стежинці,
Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)
Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)
Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)
Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:
А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами.
Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових.
Посилання на скачуванняhttp://locman.hutor.ru/ebook_info/7185
Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою Понеділок:
–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання
–        Гра «Що у яйці?». Робота із яйцями з-під кіндер сюрпризу. Уміння відкривати і знаходити там дрібні предмети-        Робота із прищіпками.

Пташка. Прищіпки

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–         «Гніздо для пташки». Робота із ватою. На дерево наклеїти шматочки вати.

Дерево

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Робота із картками «Птахи». Звуконаслідування

Елементи навчання грамоти Понеділок:
–        Повторення літери А. Робота із кубиком Зайцева.
–        Викладання літери із паличокСереда:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Розмальовування літери пальчиковими фарбами (дірочки). Скачати літеру А

П’ятниця:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Аплікація літери з використанням пластиліну Скачати літеру А

ФЕМУ Понеділок:
–        Пошуки мозаїки у крупах. Ігри з мозаїкою. Колір. Цифри.
Середа:–        Іри з водою. Робота зі спринцівками. Розфарбовування води.
Кожна п’ятниця:
Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця 

 

Понеділок:
Аплікація «Казковий птах». Уміння конструювати із пластиліну, підбирати відповідного кольору.Середа:

Тістопластика «Клин журавлів». Уміння виділяти під час ліплення деталі об’єкту.

П’ятниця:

Малювання «Гніздо». Закріплювати вміння передавати образ лінійним контуром і плямою.

Пташка

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:
Робота над навичками догляду за приміщенням:уміння відкрити вікно, двері ключем, витирати пил, постелити ліжко, запалити лампу, вимкнути світло.
Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:
Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)
Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *