Пізня осінь (2-3 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ
Мультфільм за лексичною темою про те, як котик Мусті вирішив прогулятися осіннім лісом



Дидактичні ігри за лексичною темою

Після того, як проведений віночок спілкування відбувається перехід до лексичної теми “Овочі”. Допоможе це зробити дидактична іграшка, ми використовували котика, якого заховали у скриню. Перед показом гостя дітям дається підказка аби вони самі вгадали хто завітав на заняття. Наприклад: “Це тварина, має вуса, муркотить тощо”.

Лото “Осінь”. Для гри використовуються картинки лото, необхідно знайти картинки відповідники, а також охарактеризувати їх, вказавши за якою ознакою вони належать до осені

Гра «Сортування». Дітям роздається тарілка, у якій насипані жолуді та каштани. Їх необхідно відсортувати на дві групи, складаючи у коробки з-під цукерок (або інші коробки)

«Листочок». Навчання навичкам володіння ножицями. Необхідно розрізати малюнок на частини.

Гра «Намисто». Розвиток дрібної моторики. Необхідно нанизати на шнур роздруковані грибочки або ж використати великі намистини

Гра «Смаколики». Розкажіть дітям що сьогодні до них у гості прийшли зайчик, ведмедик і білка. Запропонуйте пригостити їх чимось смачним – тим, що вони люблять. Покладіть перед дитиною моркву, капусту, шишку, жолудь, грушу, сливу. Запитаєте: «Що любить зайчик? Що любить ведмедик? Що любить білка? Що дамо зайчику? Що дамо ведмедику? Що дамо білці? »(Зайчику – моркву, капусту. Ведмедику – грушу, сливу. Білці – шишку, жолудь.) Чому зайчику не дали шишку? (Тому що він не їсть шишки.) Чому зайчику дали морквину? (Тому що він любить морквину.)

Ігри з прищіпками. За допомогою прищіпок для хмарки зробити дощик, для дерева – листя, для їжачка – колючки

Гра «Листочки». Необхідно допомогти листочкам та заліпити пластиліном у них дірочки

Гра «Що зайве?». Із трьох запропонованих листочків обрати зайвий (за розміром, за кольором, за формою)

Розвиток дрібної моторики. Графічні завдання. Ігри з прищіпками та завдання “доріжки” та прописи.

Елементи навчання грамоти

Цілий місяць ми працюємо над вивчення однієї літери, використовуючи різні методики її засвоєння. Місяць листопад присвячений вивченню літери О. За допомогою кубиків Зайцева (скачати їх можна тут http://rusfolder.com/22037229 та склеїти власноруч). На цьому тижні пропонуються такі завдання, як: аплікування літери листочками, розмальовування гуашевими фарбами, , а також викладення літери каштанами.

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

Гра “Логічний ланцюжок». Перед кожною дитиною викладається логічний ряд із каштанів та жолудів (жолудь-каштан-жолудь; жолудь-жолудь-каштан-жолудь-жолудь тощо). Діти мають продовжити викладати ряд

Гра “Математичні завдання”. Зробити наліпки із пластиліну згідно таблиці. Під цифрою 1 – один листок, під цифрою 2  – два тощо

математика

Гра «Кольорова палітра». Із картону вирізаються різнокольорові листочки. Дітям даються завдання розкласти їх у відповідні кольорові відерця

Сенсорна осіння коробка, у яку покласти шишки, жолуді, каштани, муляжі грибів, овочів, фруктів. Обговорити вміст коробки.

Художня праця

Аплікація «Осіннє небо». Ліплення хмаринок та краплинок дощу

Тістопластика «Листочки». Уміння виробляти кульки та формувати із них листочки

Малювання «Осінній день». Уміння використовувати для малювання цілий аркуш, заповнюючи його простір повторенням великих, зроблених широкими мазками зображень. Малювання дощу.

Соціально-побутова реабілітація

На протязі тижня закріплюються навички  використання інформації (телефон)

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “Пізня осінь” можна ТУТ https://drive.google.com/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *