Посуд. Їжа. Хліб (2-3 роки)

Віночок спілкування

  • Ритуал привітання з бубном:

«Добрий ранок, добрий ранок,

Будемо співать співанок,

Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг, і ти мій друг»

  • Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
  • Вірш про частини тіла.

Познайомтесь я дитина,

Хоч маленька, а людина

Всі частини тіла знаю

Називаю й визначаю:

Є у мене голова

І вона творить дива,

Шия голову тримає,

Повертає й нахиляє.

Є у мене дві руки-

Це мої помічники,

А непосидючі ноги

Прокладають в світ дороги.

Тулуб з’єднує частини,

Є живіт у мене й спина,

А хребет всьому основа

Ось така моя будова.

  • Ранкова зарядка

Прокидаюсь вранці-рано

І гукаю з кухні маму,

Потім усіх по-порядку

Я гукаю на зарядку.

Погукав березу з двору,

З нею ми ростемо вгору—

Ростемо, гойдаємось

До неба торкаємось.

Оглянулися. До кімнати

Стали ліньки прилітати.

Ми руками помахаєм

Їх усіх порозганяєм

Потім песик завітав

І сказав з порога: Гав!

Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!

Кицю-Муру налякав

І ведмедик клишоногий

Висунувся із барлога

Розламав на річці кладку—

Поспішає на зарядку.

І метелик прилетів,

Крильцями пошелестів,

Попід стелю покружляв

І дрімоту геть прогнав.

Потім пристрибали зайці—

Скік-поскік, скік-поскік.

Аж від зайців-пострибайців

Остаточно сон утік.

  • Артикуляційна гімнастика.

I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

  • Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
  • Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці
  • Д/г за лексичною темою
  • Понеділок.

Гра «Хитра ложечка» Педагог (кладе картинки із зображенням банки і каструлі, на столі стоять справжні предмети: банка і каструля). Що це? Це банка. Я стукаю ложечкою по банці. І на картинці теж банка. А що це? Це каструля. Я стукаю ложечкою по каструлі, а тепер знову по банці. (Звертає увагу дітей на різницю відтвореного звуку.) Педагог Закрийте оченята. (Ховає за ширму справжні предмети, на столі залишаються тільки картинки.) Скажіть, з якого предмету стукає ложечка?

БаночкаКастрюляГра «Що змінилось». Педагог ставить перед дітьми три предмети посуду. Діти закривають очі, педагог замінює один предмет на інший. Далі дитині із двох запропонованих предметів необхідно вказати на той, який вона бачила до того, як закрила очі.

  • Середа. Бесіда на тему «Як з’являється хліб». Розповісти дітям, що для того, щоб спекти хліб необхідна мука. А муку роблять із пшениці. Показати зерна пшениці. У ігровій формі запропонувати дітям посадити зерна в грунт. Потім розповісти і показати колосок, як його мелють. На дитячому млині «змолоти зерна» і показати муку.
  • П’ятниця.

Вправа «Суп кипить». Педагог роздає дітям іграшкові пластмасові каструльки, наполовину наповнені водою, і короткі вигнуті соломинки для коктейлю. – Перед кожним з вас каструлька, опустіть туди соломинку. Подуйте в неї, не роздуваючи щоки, так, щоб «суп» в каструльці «закипів».

С/р гра «Поварята». Приготування бутербродів.

ФЕМУ.

Понеділок. Робота із дидактичним матеріалом.

Середа. Д/г «Чарівний мішечок». Підібрати кришки до кастрюлі.Робота із дидактичним матеріалом

П’ятниця. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр.

https://www.youtube.com/watch?v=aWTgG9nYXiM

 

Художня праця. 

Понеділок. Аплікація «Булочка». Виховувати інтерес до зображувальної діяльності, фантазування

БулочкаСереда. Тістопластика «Піцца».

Піцца

П’ятниця. Малювання «Пиріжки».

Пиріжки

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мільні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *