Посуд. Їжа. Хліб (3-4 роки)

  1. Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Понеділок. Повторення основних назв посуду.

Педагог демонструє звучання предметів посуду: Послухайте, який звук чується, коли закипає вода в каструлі … (дорослий стукає кришкою). А тепер послухайте, який звук чується, коли ми розмішуємо цукор в чашці… (стукає ложкою по чашці). А такий звук чується, коли ми їмо суп (стукає ложкою по тарілці) Потім педагог пропонує дітям пограти з предметами, звертаючись до кожного по-черзі:   Покажи, як звучить каструля, коли в ній закипає вода … (і так з усіма предметами). Педагог ховає за ширму предмети посуду і виробляє їх звучання. Потім звертається до кожної дитини по-черзі і пропонує показати, що звучало, спонукає назвати посуд. В кінці гри педагог нагадує про правила поведінки за столом.

Д/г «Розбитий посуд». Посуд-пазли.

Середа.

Бесіда на тему «Як з’являється хліб». Розповісти дітям, що для того, щоб спекти хліб необхідна мука. А муку роблять із пшениці. Показати зерна пшениці. У ігровій формі запропонувати дітям посадити зерна в грунт. Потім розповісти і показати колосок, як його мелють. На дитячому млині «змолоти зерна» і показати муку.

П’ятниця. Гра «Чашка і блюдце».   Діти виконують інструкцію педагога і коментують свої дії.   – Постав чашку на блюдце. – Я поставив чашку на блюдце.   – Візьми чашку з блюдця. – Я взяв чашку з блюдця.   – Постав чашку біля блюдця.   – Постав чашку праворуч від блюдця.   – Тримай чашку над блюдцем.   – Поклади ложку праворуч від чашки.   – Поклади ложку в чашку, а чашку постав на блюдце.   – Постав чашку під блюдце.   – Візьми чашку з-під блюдця.   – Постав чашку перед блюдцем.   – Віддай чашку .

Вправа «Суп кипить» . Педагог роздає дітям іграшкові пластмасові каструльки, наполовину наповнені водою, і короткі вигнуті соломинки для коктейлю. – Перед кожним з вас каструлька, опустіть туди соломинку. Подуйте в неї, не роздуваючи щоки, так, щоб «суп» в каструльці «закипів».

Підготовка руки до письма.

ПрописиІнтегроване заняття 

Звук [ф],позначення його букво «еф»

Звук [ф]. Утворюється, як і [в], при зближенні нижньої губи з верхніми зубами, при цьому щілина виникає між різцями і нижньою губою. Голосові зв’язки перебувають у ненапруженому стані.

Понеділок. Повторення вивчених літер.

Ознайомлення з літерою «Ф». Дітям роздається листок А4 з літерою Ф і щось м’яке під нього. Необхідно зубочистками проколювати контур літери.

Ф

Середа

Д/г «Склади склади». Педагог називає два звука, дітям необхідно утворити склад

Ф А; Ф О; Ф І; Ф У; ФЕ; Ф И; А Ф; О Ф; І Ф; У Ф: Е Ф; И Ф.

Складання слів за допомогою кубиків Зайцева

 

ФЕМУ.

Понеділок. Робота із дидактичним матеріалом.

Середа. Підбирати кришечки до кастрюль. Рахувати їх.

П’ятниця. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр.

https://www.youtube.com/watch?v=aWTgG9nYXiM

Художня праця.

Понеділок. Аплікація «Булочка». Виховувати інтерес до зображувальної діяльності, фантазування

Булочка

Середа. Тістопластика «Піцца».

Піцца

П’ятниця. Малювання «Пиріжки».

Пиріжки

Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння». Затушити свічку

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *