Посуд, їжа. Молочні продукти. 3-4 роки

1. Ранкова зарядка
Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.


І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

• Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.

• Д/г за лексичною темою
– Вчитель знайомить дітей з іграшковим посудом відповідно до його призначення:
*кухонний (той, у якому готують їжу): каструля, сковорідка, чайник і т.д.; *столовий (той, з якого їдять і чим їдять): тарілка глибока та мілка (блюдце), ложка, виделка; *чайний (той, з якого п’ють): чашка, чайні блюдця, ложечки.
– Миття іграшкового посуду, підрахунок помитого посуду («Скільки чашечок (тарілочок, ложечок) ми помили?»).
– Д/г «Знайди таке саме» (діти шукають чашечки і тарілочки однакового кольору із наданих їм вчителем, називаючи або показуючи за вказівкою вчителя колір).
– Молочні продукти (знайомство з моделями молочних продуктів та на роздаткових картках): сир твердий, молоко, творог, йогурт, кефір.

3. Інтегроване заняття
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе].
– Знайомство з буквою є, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йе]. Пояснення про те, що буква «є» може позначати і один звук [е] та м’якість попереднього приголосного.
– Звуко-буквенний аналіз слів за допомогою прищіпок різного кольору (голосні звуки – червоними прищіпками, а приголосні – синіми).
– Д/г «Доміно із літер»
Обладнання: картки зі словами. Перша і остання букви у кожному слові виділені червоним.
Правила гри. Дитина висипає перед собою картки з надписами. Дитині наводиться приклад і пропонується зробити схожий ланцюжок слів, підбираючи їх так, щоб остання літера першого слова співпадала з першою у наступному. Наприклад: жук-кора-абрикос-сік.
Вправа-гра допомагає навчитися розпізнавати букви як символи звуків. Виконуючи механічну роботу по підбору однакових букв, дитина запам’ятовує написані слова.

Фото0871   Фото0873

Складання таблиць додавання і віднімання числа 2.
– Робота із роздатковим матеріалом.

7c42b863304096fba7e608ac5ed2d855             510731ac096ebcb3989fb1ed5b7075bb
– Д/г «Порахуймо посуд».

4. Художня праця
– Пластилінова аплікація «Тарілочка». Ліплення предмету з двох частин, вміння прикрашати готовий виріб (понеділок).

Фото0877   Фото0879
– Тістопластика «Виделка і ложка» (середа).
– Малювання «Хлібчик» (п’ятниця).

5. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр (п’ятниця)

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *