Посуд, їжа. Молочні продукти. 5-6 років

1. Віночок спілкування.
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку, зелені дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

• Бесіда за лексичною темою.
– Вчитель знайомить дітей з іграшковим посудом відповідно до його призначення:
*кухонний (той, у якому готують їжу): каструля, сковорідка, чайник і т.д.; *столовий (той, з якого їдять і чим їдять): тарілка глибока та мілка (блюдце), ложка, виделка; *чайний (той, з якого п’ють): чашка, чайні блюдця, ложечки.
– Миття іграшкового посуду, підрахунок помитого посуду («Скільки чашок (тарілок, ложок) ми помили?»).
– Д/г «Знайди таке саме» (діти шукають чашки і тарілки однакового кольору із наданих їм вчителем, називаючи колір) (вівторок).
– Молочні продукти (знайомство з моделями молочних продуктів та на роздаткових картках): сир твердий, молоко, творог, йогурт, кефір.
– Лото «Знайди такі самі продукти».
– Сюжетно-рольова гра «на кухні»: «Зваримо молочну кашу» (четвер).

2. Навчання грамоти
– Знайомство з буквою є, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йе]. Пояснення про те, що буква «є» може позначати і один звук [е] та м’якість попереднього приголосного.
– Складання слів з карток зі складів за допомогою кубиків Зайцева.

Фото0860    Фото0862    IMG_1526
– Читання речень з буквою є. Звуко-буквенний аналіз слів.
– РЗМ. Переказ оповідання, прочитаного вчителем.

3. ФЕМУ
– Д/г «Порахуймо посуд».
– Робота із роздатковим матеріалом.

201       619afb4b404fecded6e2a9651f707013-2

4. Художня праця
– Пластилінова аплікація «Тарілочка». Ліплення предмету з двох частин, вміння прикрашати готовий виріб (вівторок).
– Малювання «Хлібчик» (четвер).

5. Перегляд мультфільму (четвер)

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *