Транспорт (4-6 років)

Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Вівторок.

1. Ознайомлення із транспортом. Д/г “Автосервіс”. Робота із дитячою машинкою, яку можна розібрати на деталі. Під час розкручування діти повторюють назви інструментів та деталі машинки

2. Сенсорна коробка із крупою Пошуки в ній машинок.

3. “Автомийка”. Губкою необхідно помити машинки та сухою ганчіркою витерти їх.

4. Розвиток уваги. Для гри необхідно два стаканчики. Під один з них заховати машку, поміняти місцями стаканчики, дитина має вгадати де тепер машинка.

Четвер

1. Д/г “Хто зайвий”. Дітям пропонується із трьох предметів знайти один зайвий

2. Запуск ракет. За допомогою коктельної трубочки та срученого конуса. Необхідно подути в трубочку для запуску ракети.

3. Сенсорна коробка . Узагальнення. Діти витягають із коробки зображення транспорту та показуються який це транспорт, залежно від пересування по небу, воді, дорозі чи залізничній дорозі. класифікація

4. “Що змінилось?”. Дитині пропонується три картинки транспорту, вона має запам”ятати послідовність у якій вони викладені і закриває очі. Педагог міняє місцями дві картинки. Дитині необхідно вказати що змінилось.

5. Д/г “Чия тінь?”. Скачати гру Чия тінь. Транспорт

2. Інтегроване заняття

Поняття «звук-склад-слово».

Д/г. Діти кидають один одному м”ячик і кажуть що необхідно назвати: звук, склад чи слово.

ФЕМУ

1. Будування гаражу для машин, використовуючи великий конструктор. Діти наосліп вибирають цифру, яка означатиме скільки цеглин потрібно взяти для будівництва

2. Д/г “Доріжки”. Дітям пропонується камінчиками викласти дорогу на папері.

3.  Д/г “Доріжки”. Дітям пропонується три різнокольорові смужки різної довжини (червона, синя жовта; довга, середня, коротка) і машинки. Педагог дає інструкцію по якій дорозі має їхати транспрт. Наприклад, машинка їде по синій доріжці, машинка їде по середній доріжці.

4. “Машинки без коліс”. Дітям роздаються зображення машинок 4 кольорів, але без коліс. НЕобхідно із запропонованих коліс вибрати ті, які підходять під колір машини. Також потрібно розсадити пасажирів за кольорами у свої машинки. Наприклад, жовтого лева – у жовту. Або ж зробити ошийник відповідного кольору. Скачати заготовку машинки

5. Перегляд мультфільму

Художня праця.

Понеділок. Аплікація «Літак».

Фото0925

Середа. Тістопластика «Паровоз».

Фото0929    Фото0930

П’ятниця. “Доріжки”

доріжки прописи

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мільні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *