Сезонний одяг. Частини тіла (2-3 роки)

Скачати конспект заняття у форматі docx можна тут

Перегляд мультфільму “Мусті – Хто любить дощ”.  Мультфільм розповідає про сезонні зміни в погоді, а також акцентується увага на сезонному одягу, який одягає Мусті для прогулянки

Вид заняття  Зміст заняття
Віночок  спілкування 

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном «Добрий ранок, добрий ранок,Будемо співать співанок,Сядем дружно ми у круг,Я твій друг, і ти мій друг»
Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,Хоч маленька, а людинаВсі частини тіла знаюНазиваю й визначаю: Є у мене дві руки-Це мої помічники,А непосидючі ногиПрокладають в світ дороги.
Є у мене головаІ вона творить дива,Шия голову тримає,Повертає й нахиляє Тулуб з’єднує частини,Є живіт у мене й спина,А хребет всьому основаОсь така моя будова.
Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)Він на жабці поскакав (стрибаємо)Стриб-скок, ква, ква, ква.

І на літаку літав (махаємо руками)

Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)

В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)

Буль-буль-буль біжить водичка

Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),

Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)

І, втомившись на стежинці,

Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)

Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)

Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

 

Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.Б) Хом’як. Надути дві щокиВ) Хом’як голодний. Щоки втягнути.Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових. Посилання на скачуванняhttp://locman.hutor.ru/ebook_info/7185
Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою Понеділок:–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Гра «Що є у шафі?». Обговорення того, що лежить у шафі і узагальнення того, що це одяг. Чарівний мішечок.

–        Пазли «Одяг». Скласти пазли і знайти відповідники на картинці. Скачати карточки одяг

–        Знайти третій зайвий

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Сортування. Необхідно вибирати картинки одягу у крупі і знайти відповідники серед справжніх речей. Скачати одяг

–        «Хутро для курточки». Робота із ватою. Необхідно зробити хутро із вати

Курточка

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Робота носовими хустинками. Вироблення навичок складати речі.

–        Д/г «Знайди пару». Шкарпетки, рукавички

–        Д/Г «Прання одягу». Імітація прання та розвішування іграшкового одягу

Елементи навчання грамоти Понеділок:–        Повторення літери А. Робота із кубиком Зайцева.-        Демонстрація зображення автобуса, розповісти, що у ньому є літера А, обведення пальчиком літери

Середа:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Аплікація літери з використанням рваного паперу

П’ятниця:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Аплікація літери з використанням солоного тіста

ФЕМУ Понеділок:–        Ігри з ґудзиками. ДоріжкиДоріжки

–        Д/г «Латання дірочок». Підібрати геометричні фігури під заплатки

Середа:

Поняття «зліва – направо», «справа – наліво», один», «всі», решта», «кожний», «вищий – нижчий». Робота з малюнками.

Кожна п’ятниця:Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця 

 

Понеділок:Аплікація «Штанці». Уміння ліпити «ковбаски», підбирати відповідного кольору.Середа:

Тістопластика «Лялька». Робота із тістом по виготовленню предмета, що складається із додаткових деталей. (Допомагати за необхідністю)

П’ятниця:

Малювання «Діти». Прописи

Лялька

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:Робота над навичками догляду за собою:Уміння надіти сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг
Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)
Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *