Сонечко яскраво світить. Погода. Зміни у природі влітку. 3- 4 роки

1. Ранкова зарядка
Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.


І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
• Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на
• Д/г за лексичною темою
– Робота із дидактичними картками «Пори року». Д/г «Третій зайвий». Дітям пропонується три картинки пір року, дві однакових, одна зайва, на яку необхідно вказати.
– Перегляд презентації «Літо тепле прийшло». Обговорення слайдів. (Літо красне).

3. Інтегроване заняття
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі].
– Знайомство з буквою ї, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йі].
– Д/г «Склади квітку»
Мета:
вправляти дітей у читанні слів різної складності, та умінні виділяти перший звук у словах, співвідносити його з буквою; розвивати фонематичний слух, виховувати любов до природи.
Обладнання: серединки квіток з написаною буквою, пелюстки зі словами.
Хід гри
Вчитель звертає увагу на килимок, і пояснює дітям, що на галявині сумують серединки від квітів. Сильний вітер відірвав пелюстки і переплутав їх. Пропонує дітям повернути кожній квітці її пелюстки. Діти повинні взяти пелюстку, прочитати слово, яке на ній написане і покласти пелюстку біля відповідної серединки. Для гри Склади квітку

Ускладнення:
Вихователь пропонує квіти з більшою кількістю пелюсток, та слова з більшою кількістю складів.

IMG_1545
– Дітям пропонується розглянути картинку із зображенням дівчинки з квітами з буквами. Дітей запитують, чи хочуть вони дізнатися ім’я цієї дівчинки. Для цього необхідно вписати букви з лівого ряду квітів в такі ж точно в правому ряду. Тоді вийде прочитати ім’я дівчинки. Дівчинка і квіти.

Число та цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10.
– Повторення цифри 0, її написання у робочих зошитах дітей. Послідовність від 1 до 10 (завдання на роздаткових бланках).
– Повторення понять «вверх», «вниз», «вліво», «вправо». Рахунок до 5. «Більше-менше»
Дітям пропонується розглянути картинки із чарівним лісом і поподорожувати ним. Необхідно розфарбувати стрілки, що показують вгору, червоним кольором, вниз – синім, наліво – жовтим, направо – зеленим.
Яких стрілок вийшло найбільше, яких – найменше?Чарівний ліс

4. Художня праця.
Пластилінова аплікація «Хмарка з дощиком».

Хмарка з дощиком
Тістопластика «Райдуга».
Вчити скручувати «ковбаски» та розфарбовувати за зразком.

IMG_1541 IMG_1542

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *