Сонечко яскраво світить. Погода. Зміни у природі влітку. 5-6 років.

1. Віночок спілкування.
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку, зелені дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»


Бесіда за лексичною темою.
– Робота із дидактичними картками «Пори року». Д/г «Третій зайвий». Дітям пропонується три картинки пір року, дві однакових, одна зайва, на яку необхідно вказати.
– Відгадування загадок. Дітям пропонується відгадати загадки про літо та його ознаки (квіти, особливі продукти харчування).

***
Сонечко яскраве
Цілий день палає,
На травиці в гаї
Цілий день ми граєм.
Раді всі малята
Цілий день купатись,
Веселиться й грати,
На сонці засмагати.
Як пора ця зветься,
Коли все сміється
І відпочиває?
Коли ж це буває? (Влітку)

Літні квіти

***
Жовтенька голівонька,
Біленька хустинонька,
Що я за квітонька? (Ромашка)

***
Квітка ця на сонце схожа,
На олію вона гожа,
Жовті пелюсточки має,
Їх до сонця повертає. (Соняшник)

Що ми їмо влітку?

***
Влітку – дітям насолода
Та зимова прохолода.
Влітку радо ми їмо
Найсмачніше – … (Ескімо)

***
Не гіркий і не солоний,
А солодкий і червоний.
Як же зветься цей товстун?
Здогадалися? … (Кавун)

***
Пахне грядка невеличка –
Швидко виросли сестрички, –
Чепурушки круглолиці
Заховались у травиці.
Чорні крапочки на личках…
Здогадалися? … (Сунички)

– Ігри на уважність.
«Сніжний ком».
Вчитель пропонує комусь із дітей назвати слово на задану тему (Літо, його ознаки, зміни у природі). Другий учасник повинен спочатку повторити слово першого гравця, потім назвати своє. Третій – слова першого і другого гравця і потім своє, і т.д. Ряд слів виростає, як сніжний ком.
«Слухаємо слова».
Потрібно заздалегідь домовитися з дитиною (дітьми), що водить вчитель, який буде називати різні слова, серед яких будуть зустрічатися, наприклад, ознаки літа. Дитина повинна встигнути плеснути в долоні, коли почує ці слова.

2. Навчання грамоти. Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Письмо малої «ї».
Дидактична гра: «Книжковий хробачок»
Мета:
вправляти дітей в читанні слів з пропущенними буквами; розвивати швидкість читання, мислення; виховувати уважність.
Обладнання: картки з словами, в яких пропущені букви.
Хід заняття
Вчитель розповідає дітям історію про те, що в далекому царстві жив книжковий хробачок, він був добрий, але любив ласувати буквами. Спробуйте прочитати слова, в яких цей хробачок з’їв букви.
КН..ГА                       Ш..ОЛА
..ЖАК                         ШАПК..
..ОНЦ..                       ..ИШКА
ВІ..АЛКА                   МОР..
Л..ТО                         ..ВТОБУС
ЖА..А                         П..ЯЖ
ШОКО..АД                Д..Щ
Х..АРА                        СУН..ЦЯ
..БЛУКО                     КА..УН
ДИН..                          ГУС..А
ТИ..Р                           ОЛЕН..
ВЕСЕ..КА                   ..ВОЧІ

Фото0845

Дидактична гра: «Яке слово заховалось?»
Мета:
вправляти дітей в читанні складів і придумуванні слів із заданим складом; розвивати увагу; виховувати зосередженність.
Обладнання: картки зі складами, можна використовувати кубики Зайцева зі складами.
Хід гри
Вчитель по черзі показує картку зі складами, пропонує дітям прочитати, придумати слово із заданим складом.
Наприклад:
ни – нитка, нива;
ми – мило, мити;
ра – рак, рана, радіо.
Фізкультхвилинка (проводить асистент вчителя-реабілітолога)
Всі підняли руки — раз!
Навшпиньках стоїть весь клас.
Два! — присіли, руки вниз –
На сусіда подивись.
Раз! — і вгору,
Два! — і вниз.
На сусіда подивись.

НА БОЛОТІ
На болоті в хороводі — ходьба з високим підніманням колін і змахами рук
Сіра чапля діток водить, — кружляння на місці
Танцювали що є сили –
Все болото розмісили.
Прилетіли вранці бусли, — легкий біг, змахи руками
Посідали і загрузли. — повернення на місця.

БУРАТІНО
Буратіно потягнувся, – потягування
Раз нагнувся, два нагнувся, – нахили тулуба
Три — нагнувся.
Руки в сторони розвів. — руки в сторони
Мабуть, ключик загубив.
Щоб той ключик відшукати,
Всім навшпиньках треба встати — піднімаються навшпиньках
І тихенько посідати. – сідають на місця.

3. ФЕМУ. Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10.
Повторення цифри 0, її написання у робочих зошитах дітей. Послідовність від 1 до 10 (завдання на роздаткових бланках).

math7
4. Художня праця. Пластилінова аплікація «Хмарка з дощиком».

Діти самі ліплять хмарки з краплинками дощу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *