Транспорт (2-3 роки)

1. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання з бубном:

«Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»

  • Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
  • Вірш про частини тіла.

Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:

Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.

Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.

Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.

  • Ранкова зарядка

Жив собі маленький гном (присіли, встали)
З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)
І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)
Він на жабці поскакав (стрибаємо)
Стриб-скок, ква, ква, ква.
І на літаку літав (махаємо руками)
Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)
В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)
Буль-буль-буль біжить водичка
Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),
Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)
І, втомившись на стежинці,
Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)
Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)
Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

  • Артикуляційна гімнастика.

I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губb

  • Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
  • Перекличка по фото. Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
  • Повідомлення розкладу занять. Робота із піктограмами.  Піктограми можна скачати тут  http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
  • Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
  • Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці
  • Д/г за лексичною темою

Понеділок. 

Д/г “Автосервіс”. Робота із дитячою машинкою, яку можна розібрати на деталі. Під час розкручування діти повторюють назви інструментів та деталі машинки

Середа

1. Сенсорна коробка із крупою Пошуки в ній машинок.

2. “Автомийка”. Губкою необхідно помити машинки та сухою ганчіркою витерти їх.

3. Д/г “Хто зайвий”. Дітям пропонується із трьох предметів знайти один зайвий

4. Запуск ракет. За допомогою коктельної трубочки та срученого конуса. Необхідно подути в трубочку для запуску ракети.

П”ятниця

1. Сенсорна коробка . Узагальнення. Діти витягають із коробки зображення транспорту та показуються який це транспорт, залежно від пересування по небу, воді, дорозі чи залізничній дорозі.

класифікація

2. Розвиток уваги. Для гри необхідно два стаканчики. Під один з них заховати машку, поміняти місцями стаканчики, дитина має вгадати де тепер машинка.

3. “Що змінилось?”. Дитині пропонується три картинки транспорту, вона має запам”ятати послідовність у якій вони викладені і закриває очі. Педагог міняє місцями дві картинки. Дитині необхідно вказати що змінилось.

4. Прописи. Яхта

Розмальовка яхта

ФЕМУ.

Понеділок.

1. Робота із дидактичними матеріалами за методикою М. Монтессорі. Рожева башта. Циліндри

циліндрирожева башта

2. Д/г “Доріжки”. Дітям пропонується три різнокольорові смужки різної довжини (червона, синя жовта; довга, середня, коротка) і машинки. Педагог дає інструкцію по якій дорозі має їхати транспрт. Наприклад, машинка їде по синій доріжці, машинка їде по середній доріжці.

3. Д/г “Склади машинку” (з геометричних фігур). Дітям роздаються геометричні фігури (два кола, прямокутник, квадрат) і пропонується скласти з них машинку, назвавши кожну з фігур та її колір.

Фото0921      Фото0923

Середа

1. Д/г “Доріжки”. Дітям пропонується камінчиками викласти дорогу на папері.

2. Будування гаражу для машин, використовуючи великий конструктор

3. “Машинки без коліс”. Дітям роздаються зображення машинок 4 кольорів, але без коліс. НЕобхідно із запропонованих коліс вибрати ті, які підходять під колір машини. Також потрібно розсадити пасажирів за кольорами у свої машинки. Наприклад, жовтого лева – у жовту. Або ж зробити ошийник відповідного кольору. Скачати заготовку машинки

vfibyrb0093

П”ятниця. 

Перегляд мультфільму

Художня праця.

Понеділок. Аплікація «Літак».

Середа. Тістопластика «Паровоз».

паравоз

П’ятниця. “Доріжки”

доріжки прописи

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мільні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *