Тиждень безпеки дитини (2-3 роки)

Скачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про те, як котеня Мусті разом допомогали Черепашці вибратися із біди.

  Вид заняття  Зміст заняття
Віночок  спілкування

 

 

 

Віночок спілкування

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном

 

«Добрий ранок, добрий ранок,

 Будемо співать співанок,

 Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг, і ти мій друг»

Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,

 Хоч маленька, а людина

 Всі частини тіла знаю

 Називаю й визначаю:

Є у мене дві руки-

 Це мої помічники,

 А непосидючі ноги

 Прокладають в світ дороги.

Є у мене голова

 І вона творить дива,

 Шия голову тримає,

 Повертає й нахиляє

Тулуб з’єднує частини,

 Є живіт у мене й спина,

 А хребет всьому основа

 Ось така моя будова.

Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)

 З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)

 І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)

 Він на жабці поскакав (стрибаємо)

 Стриб-скок, ква, ква, ква.

 І на літаку літав (махаємо руками)

 Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)

 В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)

 Буль-буль-буль біжить водичка

 Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),

 Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)

 І, втомившись на стежинці,

 Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)

 Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)

 Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових. Посилання на скачування

http://locman.hutor.ru/ebook_info/7185

Тренажери для рук.

 

Чарівний мішечок, у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою

 

Понеділок:

–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Бесіда про правила поведінки з домашніми тваринами

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Правила поведінки з водою. Ігри з водою. Д/г «Кольорові перевтілення»

Кольорові перевтілення

Вам знадобиться: прозорі одноразові стаканчики, фарби (харчовий барвник), спринцівка (піпетка або іграшковий шприц), вода, підніс.

Хід гри: Покажіть дітям стаканчики з кольоровою водою, уточніть назви кольору. Потім запропонуйте дітям стати чарівниками – змінювати колір води так просто! За допомогою спринцівки або шприца змішайте два кольори, щоб отримати новий! Червоний і синій перетворюються в фіолетовий колір,
Синій і жовтий – в зелений колір,
Червоний і жовтий – в помаранчевий колір,
Червоний і білий – в рожевий колір і т. Д.

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Демонстрація картинок «Небезпеки в будинку» та д/г «Можна-не можна»

ножицірозеткаобережністьпраска

Елементи навчання грамоти Понеділок:

–        Повторення літери А. Робота із кубиком Зайцева.

–        Викладання літери з мозаїки

Середа:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Заштриховування літери різними способами

П’ятниця:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Малювання літери за допомогою нетрадиційних технік (відбитками листочків)

ФЕМУ Понеділок:

–        Зминання та розминання паперу

–        Д/г «Різнокольорові листи»

різнокольорові листи

Вам знадобиться: коробка з-під взуття, кольоровий двосторонній картон.

Хід гри: Щоб почати гру, потрібно виготовити «листи-конверти»: з двостороннього картону виріжте прямокутники великі і маленькі. Зніміть кришку з коробки і зробіть у ній горизонтальну проріз по діаметру ваших «листів». Таку кришку вставте вертикально всередині іншої частини коробки по ширині, а «листи» покладіть поруч, зовні коробки. Запропонуйте дітямі відправити вам листи: «Я хочу отримати червоний великий лист». Діти повинні знайти червоний великий «конвертик» і проштовхнути його в проріз. «Ура! Я отримала червоний великий лист! »
Супроводжуйте гру словами:
Будемо ми з тобою грати,
Будемо листи відправляти:
Червоне велике – ось який!
Ура! Я отримала червоний великий лист!
І т.д.

Середа:

–        Розмальовування в межах рамки.

безпека вогонь

–        Д/г «Весела пошта», «Коробочка»

весела пошта

Мета: закріплюємо поняття про колір, розвиваємо дрібну моторику, вчимо просторової орієнтуванні «вгорі – внизу».
Вам знадобиться: коробка з-під взуття, кольорові олівці чи фломастери.
Хід гри: Зніміть кришку з коробки і вставте її вертикально всередині по ширині іншій частині коробки. Потім зробіть в кришці один отвір, через яке ви будете «передавати посилку», називаючи її колір.
Супроводжуйте гру словами:
Будемо ми з тобою грати і посилки відправляти:
Жовті (просовуємо всі жовті олівці, фломастери)
Сині …….
Зелені …….
Червоні …… ..

Через верх….

Через низ….

Ось які посилки наші різні.

  Кожна п’ятниця:

Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.

Художня праця

 

 

 

 

Понеділок:

Аплікація «Газова плита», прийоми ліплення із пластиліну.

 

Середа:

Тістопластика «Свічка». Уміння ліпити плоскі і прямокутні форми.

 

П’ятниця:

Малювання «Ножиці». Прописи.

ножиці

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:

Робота над навичками догляду за приміщенням:

уміння відкрити вікно, двері ключем, витирати пил, постелити ліжко, запалити лампу, вимкнути світло.

Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:

Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)

Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *