Тиждень безпеки дитини (4-6 років)

Скачати публікацію у форматі docx можна тут

Мультфільм за лексичною темою “Уроки тітоньки сови” про обережність та небезпеку побутових приладів.

Конспект заняття

Вид заняття Зміст заняття
Ранкова зарядка Стройові вправи, ходьба, біг, стрибки, загально-розвиваючі вправи, вправи на розвиток просторової орієнтації і точності рухів, вправи з предметами, лазіння, дихальні вправи, рухові ігри.

Заняття на тренажерах

Соціально-побутова реабілітація Робота над навичками догляду за собою:

Уміння надіти сорочку, штанці, застібати ґудзики, кнопки, вішати одяг

Віночок спілкування

 

 

 

Ритуал привітання «Доброго ранку небо блакитне (з’єднуються великі пальчики)

Доброго ранку сонце привітне (з’єднуються вказівні пальчики)

Доброго ранку у небі пташки (з’єднуються середні пальчики)

Доброго ранку зелені дубки (з’єднуються безіменні пальчики)

Доброго ранку люди привітні (з’єднуються мізинчики)

Я вам бажаю щоб усмішки квітли (посміхнутися один одному)

Пальчикова гімнастика ЯК ЗВУТЬ ПАЛЬЧИКИ?

Мешкають в одній сторонці,

На галявинці-долоньці,

П’ятеро братів рідненьких –

Дружних пальчиків ладненьких.

Старший братик наодинці

Осторонь живе в хатинці,

Та його всі поважають

І великим називають.

Другий пальчик, Вказівний, –

Непосидько мандрівний,

Вічно копирсає щось,

Що цікавеньким здалось.

В імені його підказка,

Пальчик цей – немов указка:

Вказує на річ, яка

Зацікавить хлоп’яка.

Третього Середнім звати.

Любить згорда він казати:

«От який високий я –

Вищий, ніж уся рідня!».

А до того ж цей хлопчак

Витівати щось мастак:

Розпустується, буває,

Щигликами мух збиває.

Боязкий четвертий брат

Був завжди порадам рад,

Тож питався часто: «Брате,

Як мені ім’я обрати?».

Радивсь довго з усіма…

Й досі імені нема!

Безіменним так і кличуть,

І йому ця кличка личить.

А з Мізинця, хоч маленький,

Брали приклад всі частенько,

Бо завжди мирив братів,

Дружби, злагоди хотів.

«Уп’ятьох, – казав, – ми сильні,

Тож живімо нероздільно.

Взявшись до роботи разом,

Все здолаємо одразу!».

Тренажер для пальчиків Використовується телефон із кнопками чи дисководом. Дитина виконує завдання за інструкцією педагога: «Натиснути чи прокрутити великим пальцем на цифру 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, беіменним – на 2, мізинцем – на 1». Виконується правою та лівою рукою. Закріплюються назви пальців.
Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Дидактичні ігри за лексичною темою

 

Вівторок:

–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Бесіда про правила безпеки в різних життєвих ситуаціях. Перегляд та обговорення тематичних картинок.

Четвер:

–        Бесіда «Правила поведінки з незнайомими людьми»

–        Демонстрація картинок «Життєві небезпеки», д/г «Можна – не можна».

праскаобережністьрозетканожиці

–        Тематичні пазли.

Педагогічна корекція

(навчання грамоти)

Вівторок:

–        Літера О. Пошуки її у словах

–        Викладання літери О за допомогою квасолі.

–        Письмо літери  О. Прописи.

буква О

Четвер:

–        Літера О. Д/г «Яке слово заховалось?»

–        Аплікація літери з пластиліну

–        Прописи.

О

Педагогічна корекція

(ФЕМУ)

Вівторок:

–        Д/г «Інопланетяни прилетіли». Скачати гру повність можна за цим посиланням
https://yadi.sk/d/lRml7OX14JzrX

–        Цифра 1. Д/ігри із цифрою 1.

Вівторок

–        Письмо цифри 2.

2

Кожен четвер:

–        Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.

Художня праця Вівторок:

Аплікація «Газова плита», прийоми ліплення із пластиліну.

Четвер:

Тістопластика «Свічка». Уміння ліпити плоскі і прямокутні форми.

Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *