Великдень (4-6)

Cкачати публікацію у форматі docx можна ТУТ

Пальчикові ігри за лексичною темою можна скачати ТУТ

Мультфільм за лексичною темою про загублену писанку

Соціально-побутова реабілітація

Ознайомлення з елементами господарсько-побутової праці: – складання на місце іграшок, книжок, будівельного матеріалу

Віночок спілкування

Дидактичні ігри за лексичною темою:

Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

Ознайомлення зі святом Великодня, його значенням для людей (розвивати пізнавальні здібності дітей; емоційно налаштувати дітей, зняти напругу; розвивати почуття ритму, уміння слухати себе та інших; розвивати образне мислення, використовувати інтонацію; навчати запам’ятовувати ознаки пір року – для всіх дітей; навчати складати розповідь за картинкою; активізація розумової  діяльності – робота над індивідуальними цілями)

 – Діти, у вас хороший настрій? Якщо хороший настрій, усміхніться один одному (діти усміхаються).

– А у кого поганий настрій? Подивіться, може «поганий настрій» сидить поряд з вами? (Діти оглядаються, де «поганий настрій»).

– Я думаю, що «поганого настрою» серед нас нема, ми, діти, з ним не дружимо, а дружимо з хорошим настроєм, дружимо з усмішкою.

– Діти, а зараз давайте пригадаємо всі пори року.

– Рік починається з холодної, морозної, сніжної пори року (діти відповідають: «Це – зима»).

– Після зими йде тепла, ніжна, зелена, квітуча пора року (діти говорять:  «Це – весна»).

– А після весни приходить жарка, спекотна, «ягідна» пора відпочинку та відпусток (діти: «Це – літо»).

– Після літа приходить на землю урожайна, позолочена, трішки сумна пора року (діти: «Це – осінь»).

– Скільки всього пір року ми знаємо? Правильно, всього чотири (діти  відповідають).

– Ну, дітки, ви молодці, знаєте всі пори року.

– Тепер я покажу вам 4 картинки з порами року, а ви упізнаєте, на якій картинці живе зима, весна, літо, осінь (діти працюють з картинками).

 Зустріч весни (координація рухів – розвиваємо почуття ритму; сенсорне сприйняття – слух; ефект несподіванки; пізнавально-інформаційний напрямок; розвиток образного мислення; розвиток грубої та дрібної моторики, координація    рухів, почуття ритму – для всіх дітей)

 – Діти, давайте пригадаємо, яка пора року зараз (діти відповідають).

– А як ви визначили, що це весна? Які ви знаєте ознаки весни? (Діти називають ознаки: сонце, зелена травичка, бруньки на деревах, кущах, з’явились перші      квіти, веселіше співають пташки).

Що це? (Викласти картинку із зображенням великодньої паски, крашанок). Весна нагадала нам, що на цьому тижні буде свято Великодня (діти повторюють назву свята).

Пізнавально-інформаційна бесіда (логопедична корекція; моральне виховання)

 Ми вже знаємо, що це свято добра, свято життя. Це свято прославляє все живе.

У свято Великодня люди повинні пробачити всі образи.

На  Великдень  люди  печуть  великодні  паски  –  такі  великі,  солодкі,  смачні  «булочки».

Для великодньої паски потрібні такі продукти: борошно, сметана, яйця, цукор.

(Діти з учителем все це проговорюють).

– А що означає великодня паска?

– Це достаток у сім’ї. У людей хороших, добрих великодня паска виходить дуже пишною, смачною, гарною. Коли замішують тісто на паску, люди в цей момент не повинні бути злими, не можна кричати, сваритись, так як великодня паска може вийти несмачна.

– Діти, давайте ми також замісимо тісто, поставимо його в духовку і випечемо наші великодні паски. Та спочатку приготуємо наші руки для замішування тіста.

 Фізкультхвилинка. проводить асистент учителя-реабілітолога (координація рухів – для всіх дітей)

Жменьку борошна беремо

І у ситечко кладемо.

Сієм, сієм, висіваєм,

Все на купку висипаєм

І яєчки розбиваєм,

Склянку цукру досипаєм

Та сметанки доливаєм.

А тепер нам що робити?

Починаємо місити.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем паску випікать.

 

  • Лото
  • Робота із камінцями
  • Творча робота «Домалюй»
  • Пазли
  • Творча робота «Прикрашаємо яйця»
  • Пазл «Кролик і Курча»
  • Лото «Тіні»
  • Виготовлення святкового декору

декор

Естафета з яйцем

Гравці розбиваються на дві команди і повинні бігом з яйцем у ложці дістатися до фінішу і повернутися назад, щоб передати яйце наступному товаришеві по команді. Можна гру урізноманітити і тримати ложку не в руках, а в роті.

Прописи

Елементи навчання грамоти

Звук [е]. Позначення його буквою «е». Письмо малої букви ел. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Поєднання складів. Робота із кубиками Зайцева

Формування елементарних математичних уявлень (ФЕМУ)

  • Завдання «Залатай яйце»
  • Завдання «Знайди таку саму фігуру»
  • Завдання «Порахуй яйця»
  • Робота із прищіпками

Художня праця

Тістопластика «Писанка»

Малювання «Крашанка»

Скачати необхідний роздатковий матеріал за лексичною темою “ Великдень” можна  ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *