Водойми України. Мешканці водойм. 2-3 роки

1. Віночок спілкування.
Ритуал привітання з бубном:
«Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»

• Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
• Вірш про частини тіла.
Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:
Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.
Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.
• Ранкова зарядка
Прокидаюсь вранці-рано
І гукаю з кухні маму,
Потім усіх по-порядку
Я гукаю на зарядку.
Погукав березу з двору,
З нею ми ростемо вгору —
Ростемо, гойдаємось
До неба торкаємось.
Оглянулися. До кімнати
Стали ліньки прилітати.
Ми руками помахаєм
Їх усіх порозганяєм
Потім песик завітав
І сказав з порога: Гав!
Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!
Кицю-Муру налякав.
І ведмедик клишоногий
Висунувся із барлога
Розламав на річці кладку —
Поспішає на зарядку.
І метелик прилетів,
Крильцями пошелестів,
Попід стелю покружляв
І дрімоту геть прогнав.
Потім пристрибали зайці —
Скік-поскік, скік-поскік.
Аж від зайців-пострибайців
Остаточно сон утік.

• Артикуляційна гімнастика.
1. Комплекс вправ для губ і щік:
А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.
Б) Хом’як. Надути дві щоки
В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.
Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.
II. Вправи для губ:
А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.
Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.
В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.
Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»
III. Вправи, що розвивають рухливість губ.
А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.
Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.
В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.
Г) Сховати дві губи
Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці.

Д/г за лексичною темою
– Діти розглядають картинки за лексичною темою (річка, море, жителі наших водойм) з коментарями вчителя.

2. Сенсорика з елементами математики
– Ігри з водою. Д/г «Половимо рибку». Діти виловлюють сачками іграшкові рибки з ванночки з водою, а потім рахують, хто скільки зловив (останнє за індивідуальними можливостями дітей).
– Д/г «Хто швидше?». Діти набирають невеликими чашечками воду у прозорі пляшечки до рівня вказаного на них. Потім демонструють, хто скільки набрав (понеділок).

Фото0847
– Складання візерунку з кубиків за зразком (середа).

3. Художня праця
Пластилінова аплікація «Рибка» (понеділок)

Фото0853 Фото0866
Тістопластика «Жабка». Ліплення предмета, який складається з двох частин. (середа).
Малювання «Рак» (п’ятниця).

4. П/к. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр (п’ятниця).

Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, пускати та лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *