Водойми України. Мешканці водойм. 3-4 роки

1. Ранкова зарядка
Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.


І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування
Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.

Д/г за лексичною темою
– Діти розглядають картинки за лексичною темою (річка, море, жителі наших водойм) з коментарями вчителя.

Фото0850  Фото0851
Д/г «Половимо рибку». Діти виловлюють сачками іграшкові рибки з ванночки з водою.
Д/г «Хто швидше?». Діти набирають невеликими чашечками воду у прозорі пляшечки до рівня прикріплених на них геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник). Потім демонструють, хто скільки набрав і коментують або показують за проханням вчителя (за індивідуальними можливостями дітей), до якої фігури набирали та якого вона кольору (понеділок).

Фото0846    Фото0848   Фото0849
Д/г «Вода набирає форми». Дітям пропонується набрати воду у різні предмети: чашку, пляшечку, резинову рукавичку, целофановий пакетик, повітряну кульку. Діти спостерігають, що відповідно до предмету, в який потрапляє вода, вона може мати різну форму (середа).

3. Інтегроване заняття
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу].
– Знайомство з буквою ю, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йу]. Пояснення про те, що буква «ю» може позначати і один звук [у] та м’якість попереднього приголосного.
Д/г «Склади букву»
Вчитель пропонує дітям розрізані на кілька частин вивчені до цього букви, які необхідно скласти як пазли і сказати, що це за буква.
Д/г «Зберемо гриби»
Мета:
вчити дітей розрізняти і називати букви, знаходити їх в складах, вправляти у читанні складів; розвивати мислення і виховувати уважність.
Обладнання: кошики на яких написані букви, і гриби на яких написані склади.
Хід гри
Вчитель пропонує дітям відправитись по гриби, роздає дітям кошики і просить їх знайти гриби, які можна зібрати саме в цей кошик. Якщо на кошику написана буква Ю, то в нього можна збирати гриби, на яких написані склади саме з буквою Ю.
О – знайти гриби;
Ю – знайти гриби, пояснити свій вибір;
Ж – назвати інші склади із загаданою буквою.
Таблиця додавання і віднімання числа 1.
Д/г «Порахуймо рибок». Діти рахують рибок, яких вони ловили на початку заняття. Ускладнення: можна запропонувати додати рибки дітей, кожного разу відповідаючи, скільки рибок у 2, 3-х дітей.
– Робота на роздатковому матеріалі з математичними завданнями.

Фото0864
4. Художня праця
Пластилінова аплікація «Рибка» (понеділок)

Фото0855
Тістопластика «Жабка». Ліплення предмета, який складається з двох частин. (середа).

Фото0867
Малювання «Рак» (п’ятниця).

5. П/к. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр (п’ятниця).
Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *