Я і моє оточення. Світ почуттів. 2-3 роки

1. Віночок спілкування.
Ритуал привітання з бубном:
«Добрий ранок, добрий ранок,
Будемо співать співанок,
Сядем дружно ми у круг,
Я твій друг, і ти мій друг»


Перекличка, діти називають хто прийшов на заняття.
• Вірш про частини тіла.
Познайомтесь я дитина,
Хоч маленька, а людина
Всі частини тіла знаю
Називаю й визначаю:
Є у мене голова
І вона творить дива,
Шия голову тримає,
Повертає й нахиляє.
Є у мене дві руки-
Це мої помічники,
А непосидючі ноги
Прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини,
Є живіт у мене й спина,
А хребет всьому основа
Ось така моя будова.
• Ранкова зарядка
Прокидаюсь вранці-рано
І гукаю з кухні маму,
Потім усіх по-порядку
Я гукаю на зарядку.
Погукав березу з двору,
З нею ми ростемо вгору—
Ростемо, гойдаємось
До неба торкаємось.
Оглянулися. До кімнати
Стали ліньки прилітати.
Ми руками помахаєм
Їх усіх порозганяєм
Потім песик завітав
І сказав з порога: Гав!
Гав-гав-гав! Гав-гав-гав!
Кицю-Муру налякав.
І ведмедик клишоногий
Висунувся із барлога
Розламав на річці кладку—
Поспішає на зарядку.
І метелик прилетів,
Крильцями пошелестів,
Попід стелю покружляв
І дрімоту геть прогнав.
Потім пристрибали зайці—
Скік-поскік, скік-поскік.
Аж від зайців-пострибайців
Остаточно сон утік.
• Артикуляційна гімнастика.
1. Комплекс вправ для губ і щік:
А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.
Б) Хом’як. Надути дві щоки
В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.
Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.
II. Вправи для губ:
А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.
Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.
В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.
Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»
III. Вправи, що розвивають рухливість губ.
А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.
Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.
В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.
Г) Сховати дві губи
• Пальчикові ігри (за муз. Методикою Железнових)
• Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо, стружити олівці
Д/г за лексичною темою
– Дітям пропонується подивитись у дзеркало і назвати або показати себе у ньому.
– Діти переглядають свої фотокартки, впізнають себе на них, по можливості називають імена.
2. Сенсорика з елементами математики
– Ігри з прищіпками. Д/г «Мама, тато, я – весела сім’я». Діти шукають фотографії своєї сім`ї у макаронних виробах і кріплять на прищіпки, називаючи або показуючи (залежно від рівня розвитку дитини) за запитом вчителя, де мама, тато і т.д.
– Демонстрація різного прояву емоцій за наслідуванням.

– Д/г «Смайлики». Знайти однакові смайли (середа). Смайлики на заняття

090f2b90be08af6afbacc43508928f29

 

 

 

 

 

 

3. Художня праця
Пластилінова аплікація «Смайлик» (понеділок)

Фото0827
Тістопластика «Я». Ліплення і усвідомлення себе як особистості (середа).

Фото0833    Фото0835
Малювання «Сім’я» (п’ятниця).
4. П/к. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр (п’ятниця).


Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, пускати та лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *