Я і моє оточення. Світ почуттів. 3-4 роки

1. Ранкова зарядка
Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.


І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
• Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на
• Д/г за лексичною темою
– Впізнавання дітьми себе у дзеркалі та на фотографіях, називання свого імені.
– Зв’язна розповідь про свою родину за сімейними фотографіями (називання усіх членів родини: бабусі-дідусі, мама, тато, я, брат-сестра) (понеділок).
– Визначення і знаходження споріднених зв’язків, складання дерева своєї сім’ї (середа).

Фото0842
3. Інтегроване заняття
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].
– Знайомство з буквою я, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йа]. Пояснення про те, що буква «я» може позначати і один звук [а] та м’якість попереднього приголосного.
– Д/г «Склади квітку»
Мета:
вправляти дітей у читанні слів різної складності, та умінні виділяти перший звук у словах, співвідносити його з буквою; розвивати фонематичний слух, виховувати любов до природи.
Обладнання: серединки квіток з написаною буквою, пелюстки зі словами.
Хід гри
Вчитель звертає увагу на килимок, і пояснює дітям, що на галявині сумують серединки від квітів. Сильний вітер відірвав пелюстки і переплутав їх. Пропонує дітям повернути кожній квітці її пелюстки. Діти повинні взяти пелюстку, прочитати слово, яке на ній написане і покласти пелюстку біля відповідної серединки.
Ускладнення:
Вчитель пропонує квіти з більшою кількістю пелюсток, та слова з більшою кількістю складів.

Фото0822   Фото0823
– Д/г «Доміно із літер»
Обладнання: картки зі словами. Перша і остання букви у кожному слові виділені червоним.
Правила гри. Дитина висипає перед собою картки з надписами. Дитині наводиться приклад і пропонується зробити схожий ланцюжок слів, підбираючи їх так, щоб остання літера першого слова співпадала з першою у наступному. Наприклад: жук-кора-абрикос-сік.
Вправа-гра допомагає навчитися розпізнавати букви як символи звуків. Виконуючи механічну роботу по підбору однакових букв, дитина запам’ятовує написані слова.

Фізкультхвилинка «М’яч по колу». Проводить асистент учителя-реабілітолога (розвиток грубої моторики, розвиток мови – для всіх дітей)

•  Дітям пропонується пограти з м’ячем у гру «Лагідні слова».  Правила гри: вчитель-реабілітолог називає слово і кидає м’яч по черзі всім дітям. Вони ловлять м’яч і повертають  з відповіддю – пестливим словом (пари слів: тато – татусь, мама – матуся, брат – братик, сестра – сестричка, син – синочок, дочка – донечка, баба – бабуся, дід – дідусь).
Таблиця додавання і віднімання числа 1.
– Елементи роботи за методикою М. Монтессорі. Робота із «Рожевою баштою». Діти будують башту, рахуючи кількість кубів, що ставлять. Коли башта готова, вчитель кожній дитині пропонує забрати 1-2 кубики з башти і порахувати кількість кубів, що залишились.
– Д/г «Скільки предметів?»

0zoLhxCE2PI  dhzbT2818aA  VmHsNRmOnCMXdxNgu_lcq8   LK8O8C-R2LI  kf2CmPzrREI
– Д/г «Чого не вистачає?»

0ZQ7ItOdPT8    b0fCmgtO3qQ  ifDGRXdgW-w   iq90OzH3zsQ
4. Художня праця
Пластилінова аплікація «Смайлик» (понеділок)

Фото0826    Фото0828
Тістопластика «Я». Ліплення і усвідомлення себе як особистості (середа).

Фото0839   Фото0843
5. П/к. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр (п’ятниця).


Ритуал прощання. З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, пускати та лопати мильні бульбашки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *