Я і моє оточення. Світ почуттів (індивідуальне заняття). 5-6 років

Віночок спілкування
Ритуал привітання (демонстрація жестами вітання усьому перерахованому):
“Добридень, гори, ліс, ставки, поля!
Добридень, люди! Щастя вам і долі!
Почався день, прокинулась земля,
І заспівав веселий вітер в полі”


Тренажери для рук.  Мішечок з різними предметами: телефон із кнопочками, іграшка-шнурівка, кільце, що розбирається з пірамідки, целофан з пухірцями, ручка, блоки конструктора великого і малого тощо. Дитина дістає предмети не заглядаючи в мішечок, тренуючи пальчики.
Дидактичні ігри за лексичною темою
– Впізнавання дитиною себе у дзеркалі та на фотографії, називання свого імені.
– Коротка розповідь дитини з допомогою вчителя (відповідно до індивідуального розвитку дитини) про свою родину, називання усіх членів родини: бабуся, дідусь, мама, тато, я, брат або сестра).

– Д/г “Смайлики”. Дитині даються на вибір різні “смайли” (6-8), кожного по 2. Завдання: знайти однакові. Смайлики на заняття

Навчання грамоти

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].
– Знайомство з буквою “я”, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йа] за допомогою кубиків з буквами.

– Впізнання букви “я” у словах на картках.

Художня праця

Ліплення зі спеціальної “пасти”  для ліпки смайлика.

Фото0829

Розвиток сенсорики. Робота у сенсорній кімнаті (сухий басейн з різнокольоровими м`ячиками).

Ритуал прощання. Загасити свічку, відстукати по складах за допомогою бубна “до-по-ба-че-ння”.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *