Я і моє оточення. Світ почуттів. 5-6 років

1. Віночок спілкування.
• Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку, зелені дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»


• Бесіда за лексичною темою.
– Впізнавання дітьми себе у дзеркалі та на фотографіях, називання свого імені.
– Зв’язна розповідь про свою родину «Хто живе зі мною вдома?» (вівторок).
– Гра на уважність.
«Сніжний ком».
Вчитель пропонує комусь із дітей назвати слово на задану тему (Родина, мої емоції в колі близьких). Другий учасник повинен спочатку повторити слово першого гравця, потім назвати своє. Третій – слова першого і другого гравця і потім своє, і т.д. Ряд слів виростає, як сніжний ком.

Покажи настрій (розвиток міміки; виховання любові та бережливого ставлення до членів сім’ї; вчити відповідати на питання повним реченням, чекаючи своєї черги – для всіх дітей).

Батьки  дуже люблять і хвилюються за своїх діток. Дітям пропонується передати мімікою настрій:
а) мами: якщо її дитина захворіла, не слухається, цілує її, самостійно одягається;
б) тата: коли його дитя не вмивається, застилає ліжко, береже іграшки, читає книжку (четвер).
– Складання родинного дерева (четвер) за попередньо підготовленою вдома інформацією про бабусь-дідусів, братів-сестер, тіток-дядьків.
2. Навчання грамоти
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].
– Знайомство з буквою я, пояснення вчителя про позначення нею сполучення двох звуків [йа]. Пояснення про те, що буква «я» може позначати і один звук [а] та м’якість попереднього приголосного.
Дидактична гра: «Знайди пару»
Мета:
закріпити уміння дітей читати склади, та складати з них слова; Розвивати техніку поскладового читання; виховувати уважність.
Обладнання: картки зі складами, замість карток можна використовувати кубики Зайцева зі складами.
Хід гри
Вчитель ділить дітей на дві команди. Всім дітям роздає картки зі складами і пропонує знайти кожній дитині пару з другої команди так, щоб у них зі складів утворилося слово.
Ускладнення:
Поступово збільшувати кількість складів у слові.
Дидактична гра: «Придумай слово»
Мета:
продовжувати вчити дітей виділяти звуки в словах, співвідносити їх з буквою, підбирати слова із заданим звуком; розвивати фонематичний слух; виховувати уважність.

Хід гри
Вчитель показує дітям букву, і пропонує придумати слова із заданим звуком, який відповідає цій букві.
Я – придумати слово, де заданий звук стоїть на початку;
Ж – придумати слово, де заданий звук стоїть в середині чи в кінці слова;
В – придумати слово, із заданим складом.

3. ФЕМУ
– Елементи роботи за методикою М. Монтессорі. Робота із «Рожевою баштою». Діти будують башту, рахуючи кількість кубів, що ставлять. Коли башта готова, вчитель кожній дитині пропонує забрати 1-3 куби з башти і порахувати кількість кубів, що залишились.
– Д/г «Скільки предметів?»

kf2CmPzrREI   2JTMVcwZ1Bw  LK8O8C-R2LI
4. Художня праця
Пластилінова аплікація «Смайлик» (вівторок)

Перегляд мультфільму (четвер)


Малювання «Сім’я». Вироблення навичок роботи з прописами (четвер).

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *