Я люблю свою країну (3-4 роки)

Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво

Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування
Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.

Д/г за лексичною темою

Середа.
-Поняття про Україну. Демонстрація державного прапору. Д/г «Зроби прапор» (правильно підібрати кольори лего; пазл «Прапор»).
-прослуховування Гімну України.
-Розповісти, що одним із символів України є калина. (Без верби і калини нема України). Демонстрація зображення калини. Д/г «Калинове намисто». Діти вибирають і нанизують червоні намистини на шнурівки.
-Валюта. Демонстрація купюр, визначення на якій купюрі яка цифра, співвідносити із цифрою на монеті. Д/г «Збери гроші». Необхідно сортувати монети та купюри.
-Міста. Поняття про місто, у якому ми живемо. Робота із геометричним конструктором. Бесіда про те, що у місті є будинки, рухається транспорт, живуть люди.

П’ятниця.
– Поняття про національний одяг українців, зокрема вишиванку. Д/г «Створи вишиванку»

вишиванка2вишиванка1Вишиванка
– Поняття про ремесла (гончарство). Д/г «Робимо глечик»
– Музична пауза. Прослуховування етнічної музики та гра на дитячих музичних інструментах у такт (бубон, барабан, дзвіночок, ксилофон, ложки тощо)
– Кухня. Демонстрація зображень традиційної української кухні. Д/г «Варимо борщ».

борщпирогивареникипшоняна каша

Підготовка руки до письма.

Прапор

3. Інтегроване заняття
Звук [дж]. Звук [дж] утворюється в процесі вимови звука [д] у верхній артикуляції й переходом до вимови звука [ж], спочатку сповільнено, з поступовим прискоренням темпу вимови та утворення злиття [д-д-дж-дж].

 Понеділок. Повторення вивчених літер.
Ознайомлення зі звуком «дж». Повторення звука «дз».

Гра «Що за звук?» Педагог зачитує дітям слова, у яких є звуки «дж» та «дз». Якщо діти чують у слові звук «дж», то карточку з відповідним звуком кладуть в одну сторону, а якщо «дз», то в іншу. (Джміль, дзиґа, ходжу, дзьоб, саджають, дзеркало, бджола, ґудзик, джунглі, )
Гра «Книжковий хробак». Педагог зачитує слова і показує на картці чи кубиках, а дітям необхідно вставити пропущений звук «…ЕМ», …ИН, ….МІЛЬ, …ЕРЕЛО, …ИГА, ..ВІНОК, ..ИП,

Карточки ДЖ

Середа

Д/г «Склади склади». Педагог називає два звука, дітям необхідно утворити склад
ДЖ А; ДЖ О; ДЖ І; ДЖ У; ДЖЕ; ДЖ И; А ДЖ; О ДЖ; І ДЖ; У ДЖ: ЕДЖ; И ДЖ.
Складання слів за допомогою кубиків Зайцева

ФЕМУ.
Середа. Д/г «Геометричне просіювання». У коробці із крупою сачком необхідно «вилювлювати» геометричні фігури та накладати їх на відповідні зображення даних фігур.
Цифровий диктакт.

П’ятниця. Перегляд мультфільму. Прищепковий театр.

Художня праця.
Середа. Тістопластика «Прапор».

Прапор України
П’ятниця. Малювання «Тризуб».

Герб України

4. Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння». Затушити свічку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *