1. Комплекс ранкової гімнастики.
2. Віночок спілкування.
Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
- Бесіда за лексичною темою.
Вівторок. Бесіда про те, в якій країні ми живемо. Перегляд картинок про Україну. Прослуховування державного гімну, обговорення тексту гімну. Демонстрація національної символіки: прапору, тризубу. Бесіда про українську валюту.
Четвер. Поняття про національний одяг українців, зокрема вишиванку. Музична пауза. Прослуховування етнічної музики. Обмін думками з приводу почутого. Кухня. Демонстрація зображень традиційної української кухні.
3. Навчання грамоти. Звук [Дж]
Звук [дж]. Звук [дж] утворюється в процесі вимови звука [д] у верхній артикуляції й переходом до вимови звука [ж], спочатку сповільнено, з поступовим прискоренням темпу вимови та утворення злиття [д-д-дж-дж].
Вівторок. Повторення вивчених літер.
Ознайомлення зі звуком «дж». Повторення звука «дз».
Гра «Що за звук?» Педагог зачитує дітям слова, у яких є звуки «дж» та «дз». Якщо діти чують у слові звук «дж», то карточку з відповідним звуком кладуть в одну сторону, а якщо «дз», то в іншу. (Джміль, дзиґа, ходжу, дзьоб, саджають, дзеркало, бджола, ґудзик, джунглі, )
Гра «Книжковий хробак». Педагог зачитує слова і показує на картці чи кубиках, а дітям необхідно вставити пропущений звук «…ЕМ», …ИН, ….МІЛЬ, …ЕРЕЛО, …ИГА, ..ВІНОК, ..ИП
Четвер
Д/г «Склади склади». Педагог називає два звука, дітям необхідно утворити склад
ДЖ А; ДЖ О; ДЖ І; ДЖ У; ДЖЕ; ДЖ И; А ДЖ; О ДЖ; І ДЖ; У ДЖ: ЕДЖ; И ДЖ.
Складання слів за допомогою кубиків Зайцева
ФЕМУ.
Вівторок. Графічний диктант. Вирішення прикладів на додавання та віднімання.
Четвер. Складання і розв’язування прикладів на додавання.
5. Художня праця. Пластилінова аплікація «Прапор», Малювання «Тризуб»