Я та моя сім’я. Дім. (2-3 роки)

Cкачати публікацію у форматі docx можна тут
Мультфільм за лексичною темою про корівку Конні, яка вибирала подарунок для своєї мами



Конспект заняття

  Вид заняття  Зміст заняття
Віночок  спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном

 

«Добрий ранок, добрий ранок,

Будемо співать співанок,

Сядем дружно ми у круг,

Я твій друг, і ти мій друг»

Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,

Хоч маленька, а людина

Всі частини тіла знаю

Називаю й визначаю:

Є у мене дві руки-

Це мої помічники,

А непосидючі ноги

Прокладають в світ дороги.

Є у мене голова

І вона творить дива,

Шия голову тримає,

Повертає й нахиляє

Тулуб з’єднує частини,

Є живіт у мене й спина,

А хребет всьому основа

Ось така моя будова.

Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)

З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)

І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)

Він на жабці поскакав (стрибаємо)

Стриб-скок, ква, ква, ква.

І на літаку літав (махаємо руками)

Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)

В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)

Буль-буль-буль біжить водичка

Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),

Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)

І, втомившись на стежинці,

Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)

Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)

Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.

Б) Хом’як. Надути дві щоки

В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

 

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових. Посилання на скачування

http://locman.hutor.ru/ebook_info/7185

Тренажери для рук.

 

Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою

 

Понеділок:

–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання

–        Д/Г «Наш будинок». Педагог на прикладі казок (Заєць та лисиця, Три Троє поросят) повідомляє що є різні матеріали для будівництва будинків (дерево, камінь тощо). І пропонує дітям побудувати з різних матеріалів будинки за зразком. Використовуються дерев’яні палички, камінці. Обговорюється, що є спільного у всіх будинках (вікна, двері, дах).

 

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Д/г «Меморі» картинки. Розвиток пам’яті та уваги. Перед кожною дитиною розкладаються картинки (від 2 і більше), дається декілька секунд на запам’ятовування і картинки перевертаються. Далі педагог дає завдання: «Покажи де перший об’єкт, другий об’єкт тощо»

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Д/г «Чия картинка». Скачати гру “Де чия картинка?”

–        Моя сім’я. Робота із фотокартками членів родини дітей. Побудова родинного дерева.

Елементи навчання грамоти Понеділок:

–        Повторення літери О. Робота із кубиком Зайцева.

–        Аплікація літери з використанням пластиліну. Ліплення бублика з пластиліну. Декорування за допомогою крупи.

Середа:

–        Повторення літери О, обведення пальчиком

–        Розфарбовування літери ватними паличками

О

П’ятниця:

–        Повторення літери О

–        Пошуки літери у сенсорній коробці.

ФЕМУ Понеділок:

–        Поштар. Дидактична гра. Кожній дитині роздається будиночок з картону різного кольору, це її своєрідна адреса. Далі педагог у ролі поштаря розносить різнокольорові посилки за адресою. Наприклад, червоний м’яч для червоного будиночка тощо.

–        Д/г «Куди піде зайчик»? Розглядання доріжок: «Зайчик до будиночка піде по цій доріжці – подивіться уважно, на ній розташовані форми: спочатку трикутник, потім якась форма? (коло), а потім – квадрат. А в ліс по цій доріжці – на ній розташовані форми, спочатку – коло, потім яка? (квадрат), а потім – трикутник. Дорогу нам покажуть ці картки, на них намальовані різні форми, ми беремо їх, називаємо, яка форма і говоримо, куди піде зайчик ». Скачати гру Куди піде зайчик

Середа:

–        Письмові дидактичні завдання

Трикутники

–        Розвиток навичок володіння ножицями. Закріплення поняття «коло».

Коло

  Кожна п’ятниця:

Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.

Художня праця

 

 

 

 

 

Понеділок:

Аплікація «Місто». Вчити ліпити міст через річку.

Середа:

Тістопластика «Дім».

П’ятниця:

Малювання «Будинок». Прописи.

Будинок

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:

Розвивати гігієнічні навички: вміння правильно вмиватися і мити руки, чистити зуби, користуватися серветками (рушником), туалетним папером

Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:

Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)

Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *