Збір урожаю. Праця людей восени (2-3 роки)

Конспект розрахований для занять із дітьми віком 2-3 роки. Мультфільм “Ріпка” про те, як за мотивами казки Дід та його родина витягували ріпку із землі.

Вид заняття Зміст заняття
Віночок спілкування 

 

 

 

 

 

Ритуал привітання з бубном «Добрий ранок, добрий ранок,Будемо співать співанок,Сядем дружно ми у круг,Я твій друг, і ти мій друг»
Перекличка Діти, по можливості, називають називають своє ім’я
Вірш про частини тіла
Познайомтесь я дитина,Хоч маленька, а людинаВсі частини тіла знаюНазиваю й визначаю: Є у мене дві руки-Це мої помічники,А непосидючі ногиПрокладають в світ дороги.
Є у мене головаІ вона творить дива,Шия голову тримає,Повертає й нахиляє Тулуб з’єднує частини,Є живіт у мене й спина,А хребет всьому основаОсь така моя будова.
Ранкова зарядка Жив собі маленький гном (присіли, встали)З величезним ковпаком (витягуємо руки вгору, з’єднали долоні)І мандрівником був гном (Руки на пояс, кроки на місці)Він на жабці поскакав (стрибаємо)

Стриб-скок, ква, ква, ква.

І на літаку літав (махаємо руками)

Ух, як високо злітав! (Встали на носочки)

В чайній чашці плив по річці (пливемо будь-яким стилем)

Буль-буль-буль біжить водичка

Був у гостях в черепашки (руки на пояс, потопати на місці),

Нюхав запашні ромашки (нюхаємо квіти)

І, втомившись на стежинці,

Відпочить ліг в павутинці (гойдаємось з боку в бік)

Баю бай, ранок прийде (руки вгору, в сторони, вниз)

Гном гуляти знов піде (Кроки на місці)

Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.Б) Хом’як. Надути дві щокиВ) Хом’як голодний. Щоки втягнути.

Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

 

II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Вправа «М‘ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Педагог по черзі кожній дитині передає м’яч зі словами «М’ячик ти скоріш лови та ім’я своє назви». Діти, по можливості самі та з допомогою дорослих називають своє ім’я.
Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Пальчикові ігри За музичною методикою Железнових. Посилання на скачуванняhttp://locman.hutor.ru/ebook_info/7185
Тренажери для рук. Чарівний мішечок,у якому сховані: еспандер, телефон з кнопочками, бульбашкова плівка, конструктор малий, який треба розібрати із 4 блоків, конструктор великий (аналогічно), кляцати ручкою кожним пальцем окремо.
Інтегроване заняття 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри за лексичною темою Понеділок:–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання-        Необхідно зібрати картки із зображенням винограду та прищіпками прищепити до кошика. Скачати виноград Виноград

–        Повторити і закріпити кольори овочів та фруктів. Під вирізані силуети овочів та фруктів необхідно підібрати відповідний колір паперу

Пазли

–        Знайти зайвий (робота за малюнками)

Зайвий

Середа:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Сортування. Необхідно вибирати листя у крупі і відсортувати на кольоровий картон (жовте листя-на жовтий, зелене-на зелене тощо)

–        Соління капусти. Діти рвуть зелений папір (капусту) та помаранчевий (моркву) і приклеюють на зображення банка

Капуста

–        Приготування фруктового салату. Діти з допомогою батьків та педагогів готують фруктовий салат. Ми використовували яблуко, грушу та йогурт. Під час приготування згадували як називаються ці фрукти, який мають колір, смак.

П’ятниця:

–        Повідомлення нових завдань від дидактичної іграшки

–        Робота із зображенням фруктових дерев та їх плодів. Нобхідно під кожне дерево підібрати свій плід.

–        Консервація. У банки закидати муляжі овочів та фруктів.

–        Приготування овочевого салату. Діти з допомогою батьків та педагогів готують овочевий салат. Ми використовували помідори, огірки, перець, петрушку, олію, сіль.  Під час приготування згадували як називаються ці овочі, який мають колір, смак.

Елементи навчання грамоти Понеділок:–        Знайомство із літерою А. Казка про літеру АКазка про літеру А–        Демонстрація зображення автобуса, розповісти, що у ньому є літера А, обведення пальчиком літери

Середа:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Аплікація літери з використанням вати

літера А

П’ятниця:

–        Повторення літери А, складання її із паличок, обведення пальчиком

–        Аплікація літери з використанням пластиліну.Літера А пластилін

ФЕМУ Понеділок:Поняття «лівий – правий», «верхній – нижній», «довгий – короткий», «однакової довжини». Робота із картинками.Середа:Дидактична гра «Продуктовий магазин». Діти по черзі стають покупцями і продавцями, вибирають що вони хочуть купити та розплачуються іграшковими монетами.
Кожна п’ятниця:Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця 

 

 

Понеділок:Аплікація «Город з овочами». Робота із пластиліном та природним матеріалом.Середа:Тістопластика «Пшеничне поле». Використання солоного тіста та вдавлювання у нього пшеничних зернят.

П’ятниця:

Малювання «Осінній врожай». Скачати їжак

Соціально-побутова реабілітація На протязі тижня:Робота над навичками догляду за собою:Уміння надіти сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг
Робота в областях поглибленого впливу На протязі тижня:Самостійна гра дітей в областях поглиблено впливу: «Я – майстер» (будівельні ігри, ігри з конструктором), «Смачного» (приготування їжі за допомогою дитячих продуктів та посуду), «Я граю» (ігри з іграшками)
Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку, лопати мильні бульбашки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *