Збір урожаю. Праця людей восени (4-6 років)

Конспект розрахований для занять із дітьми віком 4-6 років.

Вид заняття Зміст заняття
Ранкова зарядка Стройові вправи, ходьба, біг, стрибки, загально-розвиваючі вправи, вправи на розвиток просторової орієнтації і точності рухів, вправи з предметами, лазіння, дихальні вправи, рухові ігри.Заняття на тренажерах
Соціально-побутова реабілітація Робота над навичками догляду за собою:Уміння надіти сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг
Віночок спілкування Ритуал привітання «Доброго ранку небо блакитне (з’єднуються великі пальчики)Доброго ранку сонце привітне (з’єднуються вказівні пальчики)Доброго ранку у небі пташки (з’єднуються середні пальчики)Доброго ранку зелені дубки (з’єднуються безіменні пальчики)Доброго ранку люди привітні (з’єднуються мізинчики)Я вам бажаю щоб усмішки квітли (посміхнутися один одному)
Пальчикова гімнастика Мешкають в одній сторонці,На галявинці-долоньці,

П’ятеро братів рідненьких –

Дружних пальчиків ладненьких.

Старший братик наодинці

Осторонь живе в хатинці,

Та його всі поважають

І великим називають.

Другий пальчик, Вказівний, –

Непосидько мандрівний,

Вічно копирсає щось,

Що цікавеньким здалось.

В імені його підказка,

Пальчик цей – немов указка:

Вказує на річ, яка

Зацікавить хлоп’яка.

Третього Середнім звати.

Любить згорда він казати:

«От який високий я –

Вищий, ніж уся рідня!».

А до того ж цей хлопчак

Витівати щось мастак:

Розпустується, буває,

Щигликами мух збиває.

Боязкий четвертий брат

Був завжди порадам рад,

Тож питався часто: «Брате,

Як мені ім’я обрати?».

Радивсь довго з усіма…

Й досі імені нема!

Безіменним так і кличуть,

І йому ця кличка личить.

А з Мізинця, хоч маленький,

Брали приклад всі частенько,

Бо завжди мирив братів,

Дружби, злагоди хотів.

«Уп’ятьох, – казав, – ми сильні,

Тож живімо нероздільно.

Взявшись до роботи разом,

Все здолаємо одразу!».

Тренажер для пальчиків Використовується телефон із кнопками чи дисководом. Дитина виконує завдання за інструкцією педагога: «Натиснути чи прокрутити великим пальцем на цифру 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, беіменним – на 2, мізинцем – на 1». Виконується правою та лівою рукою. Закріплюються назви пальців.
Артикуляційна гімнастика I. Комплекс вправ для губ і щік:А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.Б) Хом’як. Надути дві щокиВ) Хом’як голодний. Щоки втягнути.Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.II. Вправи для губ:

А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.

Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.

В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.

Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

 

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.

А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.

Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.

В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.

Г) Сховати дві губи

Перекличка по фото Робота із фотографіями дітей. Знайти себе та вказати своїх одногрупників
Повідомлення розкладу занять Робота із піктограмами. Посилання на скачування http://downsyndrome.org.ua/library/uploads/education/icons.html
Дидактичні ігри за лексичною темою Вівторок:–        Знайомство із гостем заняття – дидактичною іграшкою, яка повідомляє лексичну тему і роздає завдання-        Необхідно зібрати картки із зображенням винограду та прищіпками прищепити до кошика. Скачати виноград Виноград–        Повторити і закріпити кольори овочів та фруктів. Під вирізані силуети овочів та фруктів необхідно підібрати відповідний колір паперуПазли–        Знайти  зайвий (робота за малюнками)

–        Розрізати яблука по лініям

Яблуко

–        Бесіда про те, які овочі можна їсти сирими, а які необхідно варити

–        Приготування фруктового салату разом з педагогами

Четвер:

–        Сортування. Необхідно вибирати листя у крупі і відсортувати на кольоровий картон

–        Соління капусти. Діти рвуть зелений папір (капусту) та помаранчевий (моркву) і приклеюють на зображення банка

Капуста

–        Консервація. У банки закидати муляжі овочів та фруктів.

–        Гра знайди тінь

–        Приготування овочевого салату.

Педагогічна корекція(навчання грамоти) Вівторок:–        Літера А. Пошуки її серед інших літер. Пошуки слів, що починаються на А.-        Аплікація літери А із вати.літера А–        Письмо літери А. Прописи.А прописиЧетвер:–        Повторення літери А, викладення її з мозаїки-        Письмо літери по склу

–        Прописи.Прописи А

Педагогічна корекція(ФЕМУ Вівторок:–        Д/г «Консервація». На зображеннях баночок із овочами необхідно порахувати їх кількість. Заготовка математична консервація–        Обведення і штрихування клітинок. Порівняння предметів за величиною. Підготовчі графічні вправи до написання цифр-        «Фрукти-половинки». Необхідно зібрати пазли, орієнтуючись на кількість крапочок. Скачати математичні пазли
Кожен четвер:Перегляд мультільму за лексичною темою. Прищепковий театр.
Художня праця Вівторок:Аплікація «Город з овочами». Робота із пластиліном та природним матеріалом.Четвер:Тістопластика «Пшеничне поле». Використання солоного тіста та вдавлювання у нього пшеничних зернят.
Ритуал прощання З бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння», загасити свічку.

Мультфільм “Ходить Гарбуз по городу”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *