Зміни в природі влітку. (3-4 роки)

Підгрупа № 2

  1. Ранкова зарядка

Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.

2. Віночок спілкування

  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Артикуляційна гімнастика.
  1. Комплекс вправ для губ і щік:

А) Розтирання, поплескування, пощіпування щік.
Б) Хом’як. Надути дві щоки
В) Хом’як голодний. Щоки втягнути.
Г) Рот закритий. Бити кулачком по надутих щоках, внаслідок чого повітря виходить з силою і шумом.

II. Вправи для губ:
А) Посмішка. Посміхаючись утримувати губи, так щоб зубів не було видно.
Б) Огорожа. Утримувати губи в усмішці, стулити в природному прикусі зуби, так щоб вони були видні.
В) Трубочка з губ . Витягніть губи, вперед імітуючи трубочку.
Г) Комбінація «Посміжка», «Огорожа», «Трубочка»

III. Вправи, що розвивають рухливість губ.
А) Легке кусання зубами спочатку верхню, услід ніжнюю губи.
Б) П’ятачок. Зробити вправу трубочка і пересувати губи вліво – управо, крутити по кругу.
В) Конячка незадоволена. Потік повітря, що видихається, активно і легко направити до губ, поки вони не почнуть тремтіти. Виходить звук, схожий з пирханням коня.
Г) Сховати дві губи

  • Тренажери для рук. Телефони із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
  • Д/г за лексичною темою

Показ картинок про літо, його атрибути. Сонцю викласти промінчики паличками з-під морозива. Хмарці на фланереграфі приліпити краплі. Розповісти, що коли одночасно світить сонце та йде дощ, то з’являється райдуга. Зробити кожному райдугу. Розповісти, що дощ сприяє росту дерев, квітів. Виготовити дерево за допомогою пластиліну та справжнього листя.

  1. Інтегроване заняття
  • Ознайомлення із правильною артикуляцією літери Ч:

-губки заокруглені і злегка витягнуті вперед;
-зубки не змикаються;
-кінчик язика разом із спинкою спочатку стикається з верхніми зубками, потім між ними утворюється щілина;
-по центру язичка йде короткий різкий повітряний струмінь;
-горло «мовчить».

  • Д/г «Хлопни, коли почуєш звук Ч»: ч, п, к, ч…; ча, па, чу…; чай, м’яч, небо, сонце..
  • Робота із кубиками і таблицями Зайцева. Пошук заданих складів, їх читання.
  • Прописи.
  1. Прегляд мультфільму «Півник і Сонечко»
     
  2. Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння». Загасити свічку92912874_large_000122014-06-04_1515510_9f725_db6a72db_XXXL

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *