Зміни в природі влітку 5-6 років (індивідуальне заняття)

Робота за цілями (заняття на розвиток та корекцію комунікативної сфери)

Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Д/г за лексичною темою

Показ картинок про літо, його атрибути.  Демонстрація презентації “Літо тепле прийшло” (Літо красне). Завдання: на основі продемонстрованих картинок та презентації дитина називає основні ознаки літа (гаряче сонце, квіти, ягоди, поїздка до річки чи моря і т. д.).

  • Д/г “Запам`ятай і покажи”.

Дитина переглядає дві чи три картинки про літо, потім вчитель перегортає їх і просить показати ту чи іншу картинку (наприклад, “Де сховалась картинка із зображенням моря або квітів?” )

  • Д/г “Третє зайве”

Демонструється три картинки із зображенням пір року, дитині необхідно обрати одні зайву, яка не відповідає іншим. Наприклад: дві картинки літа і одна осені (осінь – зайва).

Закріплення вивчених голосних та приголосних звуків.

Дитина перегортає зображенням до себе букви, повторюючи всі вивчені до цього. Складає із букв слова, які сама витягує на картках.

  • Д/г “Знайди вивчені літери”

Пропонується листок із алфавітом української мови, серед яких дитині необхідно обвести вивчені до цього на заняттях літери.

  • Д/г “Збери букви”

Пропонуються розрізані букви, що вивчались раніше, необхідно зібрати як пазл букви.

Закріплення вивчених цифр. Приклади у межах 9-ти

Малювання або ліплення за лексичною темою 

Олівцями або фломастерами на закріплення графічних навичок. Фарбами (пальчиковими чи гуашшю) на розвиток сенсорики та естетичних відчуттів.

9b58dda4e43c88583631_large_3399a0160709701140704575d499c997b6ca

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *