Зміни в природі влітку (5-6 років)

Група № 2

  1. Комплекс ранкової гімнастики.
  1. Віночок спілкування.
  • Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):

«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»

  • Д/г за лексичною темою

Показ картинок про літо, його атрибути. Використання лото «Пори року». Демонстрація презентації “Літо тепле прийшло” (Лето красное пришло…). Показ презентації про зміни в природі на початку літа (Скачати презентацію) Завдання: на основі побаченого, вибрати для себе картинку та або її описати, аби вигати історію, яка там сталася (розвиток зв’язного мовлення). Бесіда за лексичною темою про погодні зміни (підвищення температури повітря, поява грози, блискавки).

  • Д/г “Асоціації”  

Діти на слух сприймають ряд слів, після чого їм необхідно назвати запропоновані слова одним поняттям. Наприклад: гаряче сонце, квіти, відпочинок (літо); лижі, сніг, Новий рік (зима), солона вода, пляж, сонце, відпочиваючі (морський відпосчинок) і т.д.

3. Навчання грамоти. Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів. Д/г :

  • «Який звук чути найчастіше?»: Чотири чайки чекають на п’яту; Чорнилами черкали на чорновиках.
  • Ознайомлення із правильною артикуляцією літери Ч:

-губки заокруглені і злегка витягнуті вперед;
-зубки не змикаються;
-кінчик язика разом із спинкою спочатку стикається з верхніми зубками, потім між ними утворюється щілина;
-по центру язичка йде короткий різкий повітряний струмінь;
-горло «мовчить».

  • Д/г «Хлопни, коли почуєш звук Ч»: ч, п, к, ч…; ча, па, чу…; чай, м’яч, небо, сонце..
  • Д/г «Скажи навпаки»: ча-ач, чу-…; ач-ча, уч…
  • Д/г  із прищіпками “Познач звуки”. Дітям пропонуються надруковані слова з виучуваною буквою, в яких необхідно позначити голосні звуки рожевими (наприклад) прищіпками, а приголосні синіми. Потім визначити кількість складів за допомогою позначених голосних звуків.
  • Вчитель вимовляє кожній дитині індивідуально 3-5 слів із звуком [Ч], а дитина повинна запам’ятати їх і повторити в тій же послідовності.
  • Складання слів за допомогою кубиків Зайцева
  1. ФЕМУ (Формування елементарних математичних понять). Число і цифра 9.
  • Д/г «Путаниця». Цифри розкладають на столі або виставляють на дошці. В той момент, коли діти закривають очі, цифри міняють місцями. Діти знаходять ці зміни і повертають цифри на свої місця. Педагог коментує дії дітей.
  • Д/г «Прибираємо цифри» Перед всіма на столах розкладені цифри першого десятка. Діти по черзі загадують загадки про числа. Кожна дитина, що здогадалася, про яку цифру йде мова, прибирає з числового ряду цю цифру. Загадки можуть бути найрізноманітніші. Наприклад, прибрати цифру, яка стоїть після цифри 6, перед цифрою 4; прибрати цифру, яка показує число на 1 більше 7; прибрати цифру, яка показує, скільки разів я хлопну в долоні (хлопнути 3 рази)
  • Математичний диктант
  • Математичні приклади

5. Художня праця. Малювання «Літній день»

2014-06-04_13051733e7b4eddd7d76046b92713324d92a11

6. Перегляд мультфільму. «Літо кота Леопольда»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *