- Ранкова зарядка
Раз-два-три-чотири
Будем вчитись що є сили,
Розімнемо спинку трохи
Вправо-вліво, на всі боки.
І вперед нагнемось легко,
Нам до пальців недалеко.
Піднімемо ніжку праву
І тримаємо поставу.
А тепер піднем ліву –
Опускаєм, і красиво
Стрибати почнем, щоб ніжки
Гарно бігли по доріжкам.
Руки вгору піднімемо
І повітря наберемо.
Опускаєм рученята
І почнемо працювати.
2. Віночок спілкування
- Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
- Тренажери для рук. Телефон із кнопочками та дисководом. Великим пальчиком настикати на 5, вказівним – на 4, середнім – на 3, безіменним – на 2, мізинцем – на 1.
- Д/г за лексичною темою
Показ картинок на тему особистої гігієни: зубна щітка, вушні палички, рушник, гребінець, мило тощо.
Д/г «Корисно/шкідливо». Пропонується набір продуктів і в процесі обговорення з дітьми визначаємо що корисне для зубів, а що спричиняє карієс.
Д/г «Чистимо зубки». Гумкою «почистити зубки на малюнку»
- Інтегроване заняття
- Ознайомлення із правильною артикуляцією літери Й:
-кінчик язика впирається в ясна біля нижніх зубів
-середня частина спинки утворює щілину з твердим піднебінням
-м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину
-голосові зв’язки вібрують.
- Д/г «Де стоїть звук»: визначити де у словах знаходиться звук (на початку, посередині, вкінці): яблуко, яма, майже, даруйте, чужий, язик, юнак, ясно. Вказати на відповідне місце прищіпкою.
- Д/г «Встав пропущену літеру»: Ч…Й; …АЙ; ЛИ…; Й…Д.
- Складання слів за допомогою кубиків Зайцева, читання складів
ФЕМУ. Математичне лото. Гра з мозаїкою. Для гри потрібен гральний кубик та мозаїка. Яка на кубику випаде цифра, стільки разів необхідно поставити мозаїку на дошку.
Художня праця. Тісто пластика. Виготовлення мила та його розфарбовування.
- Ритуал прощання з бубном відстукати по складах «До-по-ба-че-ння»
Затушити свічку