- Комплекс ранкової гімнастики.
- Віночок спілкування.
- Ритуал привітання (поєднання пальців з кожним рядком, починаючи з великого):
«Доброго ранку, сонце привітне,
Доброго ранку, небо блакитне,
Доброго ранку, у небі пташки,
Доброго ранку у лісі дубки,
Доброго ранку, люди привітні,
Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!»
- Бесіда за лексичною темою.
Ознайомлення із різними ягід, сортування за кольором, смаком.
Д/г «Чого не стало?». Перед дітьми викладаються різні картки або муляжі ягід, діти закривають очі, в цей момент педагог забирає якусь ягоду. Необхідно вказати чого не стало.
Д/г «Вгадай за описом». Пропонується за різними характеристиками (колір, форма, смак тощо) вгадати про яку ягоду говорить педагог.
Д/г «Що зайве». Обирати один зайвий предмет або картинку із двох запропонованих за різними характеристиками (узагальнення, колір, форма тощо)
3. Навчання грамоти. Звук [х], позначення його буквою «ха»
- Д/г «Ягідка»: необхідно показати ягідку коли буде звучати «х»:
-[й], [а], [х], [й] тощо. (з ряду звуків);
– до, мо, ай, хі, ой, эй, ух (з ряду складів);
-дім, хімія, крихке, сон, хутір (з ряду слів).
- Д/г «Показуха». Педагог називає ряд слів, якщо у слові чується звук Х, то необхідно жестами показати це слово, а якщо ні, то стояти рівно, не рухатися. Слова: хата, журавель, халат, хліб, парта, хамелеон, хмарочос, літо, хмара.
- Д/г «Розповідь». Діти слухають розповідь, потім мають повторити слова зі звуком Х, які звучали у даній розповідв. Приклад.
“Якось хлопчик захотів спекти хліб, але як він печеться і гадки не мав. Тому вирішив вигадати свій рецепт. Взяв борошно, горіхи, горох, воду, замісив тісто і поставив пектися. А коли спеклося, спробував, сказав: «Пхе» і викинув за хату. Ось таких кухар вийшов із хлопчика”.
- Педагог зачитує ряд слів, дітям необхідно записувати лиш перші літери, з яких має вийти нове слово:
1)Хоробрість, Автобус, Лікар, Відро, Ананас (халва)
2)Хліб, Рука, И (пропонується записати літеру на яку відсутні слова), Сонце, Тінь, Яблуко (Христя). Із цими двома словами (Христя та халва скласти речення)
- ФЕМУ. Складання і розв’язування прикладів на додавання.
- Назвати сусідів числа 9 та скласти повний числовий ряд (від 1 до 10)
- Назвати більші числа за 4, менші за 9 тощо.
- Приклади. Вставити пропущений знак
9…1=10
10…2=8
5…5=10
10…10=0
5. Художня праця. Пластилінова аплікація «Полуничка»